اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 33 میلیارد ریالی؛

جاده‌های شادگان بهسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: با اعتباری 33 میلیارد و 815 میلیون ریال راه‌ها و جاده‌های روستایی شادگان بهسازی می‌شوند.

جاده‌های شادگان بهسازی می‌شوند
سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: در راستای توسعه بخشی به راه‌های جاده‌ای شهری و روستایی منطقه اقدامات قابل توجهی در دست اجراست.
وی افزود: در این راستا عملیات اجرایی 16 پروژه آسفالت راه روستاهای شهرستان در حال انجام است.
وی با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده به این امر تصریح کرد: در این خصوص اعتباری بالغ بر 33 میلیارد و 815 میلیون ریال به این پروژه اختصاص یافته است.
فرماندار شادگان اضافه کرد: این پروژه‌ها در روستاهای عگله، صفرای کعبی، صوفیه، جابری، ام‌الصخر، نهرگبین، بیت عزیز، نهرشیخ، املیلحه، نهر جراح، نهرصالح، ابوعاگوله، شاخت‌الخان دو، جفال، خروسی جنوبی و راه مدینه در حال اجراست.
به گفته وی این پروژه‌ها شامل 41 کیلومتر زیرسازی و آسفالت،خاک‌ریزی و شن‌ریزی ،تعریض و روکش آسفالت و احداث چهار دستگاه پل دالی است.
فیوضی با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه جاده‌ای بیان کرد: این پروژه از پیشرفت فیزیکی 57 تا 97 درصدی برخوردار است.
وی افزود: این طرح‌های عمرانی که از آذرماه سال گذشته آغاز شده به صورت قرارداد پیمانی اجرا و اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین شده است.
فرماندار شادگان در ادامه به روند اجرایی ساخت بندر تجاری شادگان اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های به عمل آمده بندر تجاری شادگان واقع در خور "ابوخضیر" تا در نیمه دوم سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: بررسی میزان پیشرفت احداث بخش‌های مختلف از جمله ساختمان‌های اداری، مخابرات، گمرک، گارد، آتش‌نشانی، توزین، انبارهای سرپوشیده، عرشه و اسکله، بر اهمیت بهره‌برداری این بندر تجاری افزوده است.
فیوضی در ادامه خواستار تلاش بیشتر و سرعت عمل عوامل اجرایی پیمانکار در احداث کامل این بندر شد و گفت: امیدواریم که این بندر در موعد مقرر به انجام برسد تا در مسیر شکوفایی و ارتقای منطقه گامی مؤثر و بنیادین باشد.
وی میزان پیشرفت فیزیکی اجرایی این بندر را میزان 70 درصد عنوان کرد.
فیوضی اضافه کرد: مطمئناً پیشرفت و بهره‌برداری این بندر موجب اشتغالزایی مؤثر در منطقه و ترغیب جوانان به شغل و کسب می‌شود.
وی با بیان اینکه پروژه‌های دیگری نیز در شهرستان در حال اجرا بوده که علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه، عمران و آبادانی شادگان را به همراه خواهند داشت، گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل هر چه بهتر میان مسئولان در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در این شهرستان باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول