اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین قرارگاه تاکتیکی 21حمزه آذربایجان‌شرقی:

پادگان‌های ارتش در تبریز به جاده مرند انتقال می‌یابند

خبرگزاری فارس: جانشین قرارگاه تاکتیکی 21حمزه آذربایجان‌شرقی گفت: با هماهنگی مسئولان سیاسی استان، پادگان‌های چهارگانه ارتش در تبریز به محلی در جاده تبریز ـ مرند انتقال می‌یابند.

پادگان‌های ارتش در تبریز به جاده مرند انتقال می‌یابند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی، جمال ولی‌زاده در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی با تاکید در قطع وابستگی‌های خارجی مورد تاکید واحدهای نظامی ارتش اظهار داشت: در این راستا، استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی در تامین نیازهای علمی و آموزشی واحدها موثر خواهد بود.
وی، از نامگذاری پادگان جدید این یگان به نام فرمانده شهید رحمان فروزنده خبر داد و گفت: مراحل ساخت پادگان شهید فروزنده هم اکنون با پیشرفت قابل قبولی در حال پیگیری بوده و پیش‌بینی می‌شود تا یک سال و نیم آینده به بهره‌برداری برسد.
 ولی‌زاده خاطرنشان کرد: از بین مراکز نظامی کنونی، عقیدتی سیاسی و ستاد فرماندهی قرارگاه تاکتیکی 21حمزه در محل کنونی باقی مانده و وظیفه هدایت یگان‌های عملیاتی تابعه را برعهده خواهد داشت.
 وی گفت: با هماهنگی مسئولان سیاسی استان، پادگان‌های چهارگانه ارتش در تبریز به محلی در جاده تبریز ـ مرند انتقال می‌یابند.
ولی‌زاده، به رویکرد فرهنگی فعالیت‌های قرارگاه تاکتیکی لشگر21حمزه آذربایجان اشاره کرد و افزود: عموم مردم آشنایی با فعالیت‌های ارتش در استان ندارند.
وی افزود: با توجه به همین خلا، توجه به رویکردهای فرهنگی و تبلیغاتی ارتش در ماه‌های اخیر، چشمگیرتر شده و مورد تاکید فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی این قرارگاه تاکتیکی قرار گرفته است.
جانشین قرارگاه تاکتیکی 21حمزه آذربایجان، به تعامل ارتش با جهاد دانشگاهی استان اشاره کرد و گفت: بعد از جلسات متعددی که با مسئولان این نهاد برگزار شد، مقرر شد تا طرفین در راستای مسائل آموزشی و تحقیقاتی همکاری‌هایی داشته باشند.
ولی‌زاده، فعالیت مجموعه جهاد دانشگاهی استان را پویا توصیف کرد و افزود: فعالیت واحدهای مختلف ارتش، شامل مجموعه‌ای از تخصص‌ها بوده و در همین راستا تعامل با سایر دستگاه‌ها و نهادها از جمله رویکردهای قرارگاه تاکتیکی لشگر21حمزه آذربایجان است.
وی، با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بومی نیروی نظامی خاطرنشان کرد: توجه به ظرفیت‌های بومی مناطق و استان‌ها در قطع وابستگی‌های خارجی مورد تاکید واحدهای نظامی ارتش بوده و در این راستا استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی در تامین نیازهای علمی و آموزشی واحدها موثر خواهد بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول