اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی کردستان اعلام کرد:

صادرات 200 دستگاه تراکتور به کشورهای عراق و افغانستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تراکتورسازی کردستان از صادرات 200 دستگاه تراکتور تولیدی این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در مدت 20 روز اخیر خبر داد.

صادرات 200 دستگاه تراکتور به کشورهای عراق و افغانستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر ملکی سه‌شنبه شب در جلسه کارگروه صنعت و معدن کردستان که با حضور اعضای خانه صنعت و معدن در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ارزش این میزان صادرات 3 میلیون دلار بوده است.
به گفته مدیرعامل شرکت تراکتورسازی کردستان، نمونه‌ای از تولیدات این شرکت به کشور ترکمنستان نیز صادر شده است و این راهی برای توسعه صادرات تراکتور کردستان به این کشور خواهد بود.
ملکی افزایش صادرات تراکتور شرکت تراکتورسازی کردستان به کشورهای خارجی را از اولویت‌های این شرکت خواند و افزود: برای سال آینده 15 میلیون دلار در این زمینه هدف‌گذاری شده است.
مدیرعامل شرکت تراکتورسازی کردستان خاطرنشان کرد: صادرات تراکتور به کشورهای خارجی از طریق گمرکات استان انجام می‌شود.
ملکی تصریح کرد: شرکت تراکتورسازی کردستان کسب رتبه اول شرکت‌های تراکتورسازی ایران در داخل و خارج را در برنامه دارد و با ارتقای کمی و کیفی تولیدات به این چشم‌انداز دست خواهیم یافت.
وی افزود: اکنون شرکت تراکتورسازی کردستان فعالیت‌های خویش را افزایش داده تا جایی که در حال حاضر روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیز مشغول به تولید هستیم.
 مدیرعامل شرکت تراکتورسازی کردستان خواستار فعالیت بیشتر قطعه‌سازان شد و قول داد که زمینه خریداری قطعه‌های تولیدی باکیفیت شرکت‌های استان را خریداری کند.
ملکی در پایان از تولید هزار و 150 دستگاه تراکتور در شرکت تراکتورسازی کردستان در این مدت از سال جاری خبر داد و گفت: برنامه تولیدی این شرکت در سال جاری 3 هزار و 400 دستگاه است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول