اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر صنعت و معدن و تجارت اعلام کرد:

مشکل بسته‌بندی برای صادرات کالا نداریم/ فعالیت 100 واحد کاشی و سرامیک

خبرگزاری فارس: وزیر صنعت و معدن و تجارت یکی از مشکلات در بخش صادرات کالا را بسته‌بندی عنوان کرد و گفت: باید هرچه بیشتر و بهتر در صنعت بسته‌بندی سرمایه‌گذاری کنیم تا موجب رونق صادرات کشور شود.

مشکل بسته‌بندی برای صادرات کالا نداریم/ فعالیت 100 واحد کاشی و سرامیک
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی غضنفری عصر امروز در افتتاح فاز دو کاشی فرزاد بیرجند با بیان اینکه 180 واحد صنعتی تهیه مواد اولیه در سطح کشور وجود دارد، ادامه داد: میزان اشتغال این واحدهای صنعتی برای 5 هزار نفر بوده است.
وی با اشاره به اینکه صنعت کاشی و سرامیک در سال 1389 برای نخستین بار در کشور ایجاد شد، گفت: در ابتدای امر میزان تولید کاشی 500 متر مربع بوده در حالی امروز شاهد تولید 500 میلیون متر مربع کاشی در سطح کشور هستیم.
وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به اینکه در سطح کشور 100 واحد کاشی و سرامیک وجود دارد، تصریح کرد: هم اکنون میزان تولید کاشی در این صنایع 500 میلیون متر مربع است.
جانشین مدیرعامل شرکت کاشی و سرامیک فرزاد نیز گفت: ظرفیت اسمی سالیانه این شرکت 8 میلیون و 200 متر مربع است.
فرزاد فلاحی با بیان اینکه محل استقرار این پروژه در شهرک صنعتی بیرجند است، افزود: این شرکت در مساحت 108 هزار و 160متر مربع و زیربنای 4هزار و 598 مترمربع به فعالیت می‌پردازد.
وی کل سرمایه ثابت کارخانه به صورت ارزی و ریالی را 550 میلیارد ریال ذکر کرد و اظهار داشت: ارزش ماشین‌آلات خارجی این شرکت 12 میلیون ریال است.
جانشین مدیر عامل شرکت کاشی و سرامیک فرزاد با بیان اینکه هم‌اکنون در این کارخانه 400 نفر مشغول به فعالیت هستند، افزود: توان برق این کارخانه 2مگاوات، آب مصرفی سالیانه 90هزار مترمکعب و سوخت سالیانه این کارخانه نیز 15 میلیون متر مکعب است.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول