اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرمانده پلیس راه تهران؛

محدودیت‌های ترافیکی در استان تهران و البرز اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان تهران و البرز محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان تهران و البرز را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی در استان تهران و البرز اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استانهای تهران و البرز، همایون شریفی گفت: این محدودیت‌های ترافیکی به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها و در روزهای پایانی هفته در محورهای مواصلاتی استان تهران و البرز اجرا می‌شود.
وی اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 28 مهرماه تا ساعت 24 روز جمعه 29 مهر ماه سال جاری از محورهای کرج – چالوس، هراز – فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.
این مسئول ادامه داد: همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محورهای کرج – چالوس و هراز کماکان ممنوع است.
شریفی تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 29 مهر ماه از کرج به سمت مرزن آباد را ممنوع اعلام کرد و گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 تا 24 شب همین روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
به گفته این مسئول همچنین تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز پنجشنبه و ساعت شش تا 24 روز جمعه مورخ 29مهر سال جاری از محور هراز ممنوع است.
شریفی خاطرنشان کرد: براساس تمهیدات اندیشیده شده تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 24 روز جمعه مورخ 29مهرماه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول