اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سارق حرفه‌ای در کرج به دام افتاد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارق حرفه‌ای در کرج خبر داد.

سارق حرفه‌ای در کرج به دام افتاد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: سارق حرفه‌ای که با کمین در نقاط خلوت و تاریک شهر، خودروهایی را که فاقد سیستم‌های حفاظتی بودند را شناسایی و لوازم داخل آنها را به سرقت می‌برد با هوشیاری ماموران کلانتری 13 جهانشهر کرج شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر اینکه در چند نقطه از شهرستان کرج سرقت لوازم داخل خودرو رو به افزایش است رسیدگی به موضوع و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 13 جهانشهر کرج قرار گرفت.
این مسئول تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل نامحسوس مناطقی که احتمال وقوع مجدد سرقت متصور بود سرانجام پس از 48 ساعت تلاش شبانه روزی موفق شدند فردی را که قصد داشت درب خودرویی را با استفاده از ابزار و آلات سرقت باز و لوازم داخل آن را به سرقت ببرد، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.
خیرخواهان افزود: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به هشت فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و اذعان داشت که لوازم سرقتی را در انبار منزل خود مخفی کرده است.
مأموران در ادامه تحقیقات خود به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل متهم سه دستگاه ضبط خودرو، سه دستگاه باند ضبط صوت، مدارک شناسایی از جمله کارت ملی و گواهینامه و ... را کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان گفت: با تلاش مأموران تاکنون شش نفر از مالباختگان شناسایی و اموال مکشوفه به آنها مسترد گردید و تلاش برای شناسایی دیگر مالباختگان همچنان ادامه دارد.
گفتنی است، سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آنجا روانه زندان شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول