اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

مشکل مدیریتی ورزش آبپخش برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: مشکل مدیریتی ورزش آبپخش به زودی برطرف می‌شود.

مشکل مدیریتی ورزش آبپخش برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای اسلامی آبپخش با تمام توان از فعالیت‌های جوانان و نوجوانان آبپخشی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و ... حمایت می‌کند.
وی افزود: شورای اسلامی شهر آبپخش از ابتدای سال 90 تا کنون قریب به 30 میلیون ریال کمک نقدی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری کرده‌ و این روند تا انتهای امسال تداوم دارد.
رضایی ابراز داشت: جوانان و نوجوانان آبپخشی استعداد‌های بالقوه و ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی دارند که مسئولان باید با حمایت‌های بی‌دریغ زمینه شکوفایی ایشان را در زمینه‌های مختلف فراهم آورند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر آبپخش جهشی چشمگیر در عرصه فرهنگ و هنر داشته و شاهد افتخارآفرینی‌های جوانان و نوجوانان آبپخشی در عرصه‌های ملی و استانی بوده‌ایم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اضافه کرد: هم‌اکنون گروه‌های فرهنگی و هنری در تمام محلات شهر آبپخش فعالیت چشمگیر دارند و در مناسبت‌های مختلف شاهد هنرنمایی و فعالیت‌های بی‌وقفه ایشان هستیم.
رضایی در ارتباط با وضعیت ورزش آبپخش تصریح کرد: در ماه‌های اخیر شاهد طرح مشکلات عدیده‌ای توسط ورزشکاران آبپخشی بوده‌ایم که در تمام موارد شورای اسلامی با رایزنی‌های مکرر با مسئولان استانی و شهرستانی مشکلات را برطرف کرده است.
وی افزود: حل مشکلات مدیریتی ورزش آبپخش یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های ورزشکاران آبپخشی است که در روزهای گذشته در تمام محافل ورزشی و دیدارهای هیئات و رسته‌های ورزشی با شورای اسلامی شهر آبپخش مطرح شده و بنابر مذاکرات صورت‌گرفته قرار است در آینده‌ای نزدیک این مشکلات حل شود.
رئیس شورای اسلامی آبپخش با بیان اینکه برای حل مشکلات کشاورزان و باغداران و فروش خرمای این قشر از همه توان خود بهره می‌بریم، گفت:‌ برای کاهش میزان آب‌بها مذاکراتی انجام داده‌ایم که امیدواریم مثمرثمر باشد.
رضایی گفت: در سال جهاد اقتصادی باید کشاورزی را تقویت کنیم و حمایت از تولیدکنندگان این بخش باید با بهترین شکل انجام شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول