اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد:

وجود 20 هزار راس دام سالم در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش از وجود 20 هزار راس دام سالم در آبپخش خبر داد.

وجود 20 هزار راس دام سالم در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان شهرستان شاهد لغو تعطیلی دامپزشکی آبپخش هستیم.
وی عنوان داشت: در روزهای گذشته شاهد تعطیلی اداره دامپزشکی بخش آبپخش و انتقال نیرو و تجهیزات اداری آن به بخش سعدآباد بوده‌ایم که هیج معنایی جز انحلال این اداره در بخش آبپخش نداشته است.
رئیس شورای اسلامی آبپخش افزود: شهر آبپخش با توجه به فاکتور‌های جمعیتی، میزان مهاجر پذیری بالا، قرار داشتن در مسیر ترانزیتی جنوب کشور و ... برای رفاه و آسایش بیشتر مردم نیازمند استقرار ادارات و نمایندگی آنها است و تعطیلی این اداره اعتراض شهروندان آبپخش را به دنبال داشته است.
وی ادامه داد: به عنوان نماینده مردم موضوع مذکور را به مسئولان ارشد شهرستان انعکاس داده و خواستار رفع این مشکل شده‌ام.
رضایی خاطرنشان کرد: مسئولان ارشد شهرستان قول مساعد برای رفع تعطیلی دامپزشکی آبپخش در روزهای آینده و ارائه خدمات در این مرکز داده‌اند.
این مسئول ابراز داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش با پیگیری و رفع این مشکل خواسته خود را خدمات‌رسانی هر چه بیشتر بخش دولتی به دامداران منطقه و حمایت از ایشان می‌داند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از وجود 20 هزار راس دام سالم در آبپخش خبر داد و افزود: وجود بالغ بر 20 هزار راس دام سالم در بخش آبپخش از لحاظ تعداد در سطح استان کم‌نظیر است و لزوم خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به کشاورزان منطقه را ثابت می‌کند.
رضایی استقرار ادارات مختلف و نمایندگی آنها در شهر آبپخش را خواسته اصلی مردم این شهر دانست و اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل عدم استقرار ادارات در مرکز بخش آبپخش، مردم مجبور هستند برای انجام امور اداری خود به مرکز شهرستان و یا بخش‌های همجوار بروند.
وی تصریح کرد: اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آبپخش با تمام توان و امکانات در راستای رفع مشکلات بخش آبپخش و استقرار ادارات و نمایندگی‌های آنان در بخش آبپخش تلاش می‌کند که در برخی موارد به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول