اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن دماوند عنوان کرد؛

مسکن مهر آبعلی؛ عدم تناسب در زمین و جمعیت

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: اراضی تحت اجرای طرح مسکن مهر آبعلی تناسبی با تعداد جمعیت متقاضیان این تعاونی ندارد.

مسکن مهر آبعلی؛ عدم تناسب در زمین و جمعیت
سجاد رضایار امروز در جریان بازدید از طرح مسکن مهر مهرآباد رودهن که همراهی بخشدار رودهن، شهردار این شهر و دیگر مسئولان محلی را نیز درپی داشت، در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طرح مسکن مهر آبعلی از پروژه‏هایی است که آغاز مراحل اجرایی آن چند سال به طول انجامیده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر 600 متقاضی برای دریافت مسکن مهر آبعلی معرفی شده‏اند که این تعداد با اراضی مورد نظر تناسبی ندارد.
رضایار از بررسی مجدد پرونده این طرح برای تشخیص تعداد دقیق متقاضیان خبر داد و افزود: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند با بررسی پرونده طرح مسکن مهر آبعلی و استعلام از استان تهران، تعداد دقیق متقاضیان این طرح را مشخص خواهد کرد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: پس از این مرحله، اراضی پیشنهادی برای احداث این طرح همچون "هزاردشت" و "گل‏آباد" مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی از آمادگی بنیاد مسکن برای جایگزینی متقاضیان طرح‏های مسکن مهر آبعلی در دیگر طرح‏های مشابه در شهرستان دماوند خبر داد و افزود: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند آمادگی خود را برای جایگزینی متقاضیان مسکن مهر آبعلی در سایت مسکن مهر مهرآباد رودهن اعلام می‏کند.
رضایار ادامه داد: بدین ترتیب، این متقاضیان می‏توانند مشمول طرح جابه‏جایی شده و تا بهمن ماه سال جاری واحدهای خود را تحویل بگیرند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند در خصوص طرح مسکن مهر مهرآباد نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه طرح مسکن مهر مهرآباد بخش رودهن در شهرستان دماوند با شتاب مناسبی در حال اجراست.
وی با اشاره به دشواری‏های اجرای پروژه در مهرآباد اظهار داشت: سایت اجرای طرح مسکن مهر مهرآباد در اراضی صخره‏ای انتخاب شده است.
رضایار تصریح کرد: صخره‏ای بودن بافت اراضی کوهستانی منطقه از طرفی و آغاز با تاخیر طرح مسکن مهر مهرآباد از سوی دیگر را می‏توان از بارزترین دشواری‏های موجود در مسیر این پروژه برشمرد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه مسکن مهر مهرآباد خاطرنشان کرد: در پی تلاشی شبانه‏روزی همه عوامل، فونداسیون 3 هزار و 790 واحد، سقف 2 هزار و 776 واحد و نازک‏کاری 320 واحد مسکونی در راستای اجرای این طرح به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: با ادامه روند کنونی تا ایام پرشکوه دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری، بیش از یک هزار واحد از طرح مسکن مهر مهرآباد آماده تحویل به متقاضیان خواهد بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول