اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا شهریور 1391 انجام می‎شود؛

پرونده 36 هزار واحد مسکن مهر گلستان بسته می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن وشهرسازی استان گلستان گفت: تلاش داریم تا پرونده 36 هزار واحد مسکن مهر در گلستان در شهریور 1391 بسته شود.

پرونده 36 هزار واحد مسکن مهر گلستان بسته می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پرهام جانفشان صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: مسکن مهر در گلستان از لحاظ کشوری دچار عقب‎ماندگی نیست و این استان تعهد دارد که تا پایان امسال 15 هزار واحد مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهد.
وی تاخیر در برنامه‎ها را به دلیل تاخیر تصویب بودجه در سال 1390 دانست و تصریح کرد: ما در ابتدای سال با عدم پرداخت تسهیلات بانکی مواجه شدیم که این امر کمی در برنامه زمان‎بندی شده خلل ایجاد کرد.
جانفشان با بیان اینکه شاهد افتتاح 5 هزار واحد مسکن مهر با حضور وزیر در تیر ماه امسال بودیم، خاطرنشان کرد: در دی ماه نیز افتتاح 6 هزار و 500 واحد دیگر را در دستور کار قرار داده‎ایم و باقی تعهد خود را در سال 1390 را تا پایان سال به متقاضیان تحویل خواهیم داد.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان گلستان با بیان اینکه مسکن مهر عملا کار خود را از اسفند 1388 در گلستان شروع کرده است، افزود: در سال 1388 سهمیه گلستانی در مسکن مهر چیزی در حدود 19 هزار واحد بود که به دلیل مشکلات مدیریتی که در این بخش وجود داشت تنها 2 هزار و 300 واحد آن محقق شد.
وی با بیان اینکه عقب‎ماندگی‎ها در این حوزه مربوط به قبل از سال 1388 می‎شود، ابراز داشت: با تغییر در رویکرد تیم مدیریتی مسکن که متشکل از معاون استاندار، فرمانداران، مسکن و شهرسازی، تعاون و بانک مسکن می‎شود هماهنگی در بین اعضا به وجود آمد و شاهد رشد چشمگیری در این حوزه بوده‎ایم.
جانفشان در پایان اذعان داشت: با تغییر مدیریت موفق شدیم در مهرماه 1389 تعداد واحد‎ها را 2300 واحد به 15 هزار واحد ارتقا دهیم و پس از آن در فروردین 1390 به 30 هزار واحد، مهر ماه به 35 هزار واحد و هم اکنون نیز به 36 هزار واحد افزایش دهیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول