اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال؛

1000 واحد مسکن مهر رودهن بهره‏برداری می‏شود

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن از بهره‏برداری یک‏هزار واحد مسکن مهر مهرآباد این بخش تا دهه فجر سال جاری خبر داد.

1000 واحد مسکن مهر رودهن بهره‏برداری می‏شود
رضا طاهرخانی در جریان بازدید از روند اجرای طرح مسکن مهر مهرآباد رودهن که با حضور شهردار رودهن، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دماوند و دیگر مسئولان محلی همراه بود، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: واحدهای مسکن مهر مهرآباد در ایام پرخیر و برکت دهه فجر و در قالب آیینی باشکوه به متقاضیان تحویل داده می‏شود.
وی ادامه داد: این پروژه از سال 88 و در پی دستورالعمل‏های ابلاغی از سوی دولت خدمتگزار نهم و دهم مراحل اجرایی خود را آغاز کرد.
طاهرخانی از برگزاری نشست‏های متعدد در زمینه طرح مسکن مهر مهرآباد خبر داد و افزود: خوشبختانه مجموعه دستگاه‏های خدماتی سطح بخش رودهن برای اجرای هر چه بهتر امور عمرانی مسکن مهر مهرآباد اهتمامی ویژه دارند.
بخشدار رودهن تصریح کرد: از این رو تاکنون نشست‏های متعددی برای تسهیل در امور اجرایی طرح مسکن مهر مهرآباد برگزار شده که بازدید امروز نیز در همین راستا صورت می‏گیرد.
وی طرح مسکن مهر را توفیقی بزرگ برای دولت کنونی خواند و افزود: در روزهای نخستین اجرای طرح مسکن مهر در نقاط مختلف کشور خوش‏بین‏ترین کارشناسان این حوزه نیز تصور چنین موفقیتی را در اذهان خود متصور نبودند.
طاهرخانی تصریح کرد: اما با تلاش و پیگیری‏های شبانه‏روزی شخص ریاست جمهوری و مجموعه خدوم وزارت راه و شهرسازی بهای لجام گسیخته واحدهای مسکونی مهار شد.
بخشدار رودهن با اشاره به وعده‏های انتخاباتی دولت نهم یادآور شد: عدالت‏محوری و خدمت به بندگان صالح خداوند دو شعار اصلی انتخاباتی دولت نهم بود که بر لزوم رسیدگی به امور اقشار ضعیف جامعه تاکید داشت.
وی ادامه داد: حال اجرای طرح‏های مسکن مهر که اسباب خانه‏دار شدن اقشار کم‏درآمد جامعه را فراهم آورده را می‏توان مصداق تحقق آن شعارهای روزهای نخست دولت احمدی‏نژاد به شمار آورد.
طاهرخانی مسکن مهر را انقلابی در حوزه عمرانی کشور دانست و افزود: امروز اجرای طرح‏های مسکن مهر چنان انقلاب و تحولی در حوزه عمرانی کشور به وجود آورده که مردم می‏توانند با پرداخت حداقل آورده مالی شاهد تحقق بزرگترین آرزوی خود یعنی تملک واحدی مسکونی باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول