اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دی ماه محقق می‎شود:

افتتاح 6500 واحد مسکن مهر در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان گلستان از افتتاح 6500 واحد مسکن مهر در دی ماه خبر داد.

افتتاح 6500 واحد مسکن مهر در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پرهام جانفشان صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: در دی ماه 6 هزار و 500 واحد مسکن مهر در بخش‎های دولتی، خود مالک و سه جانبه تحویل متقاضیان داده می‎شود.
وی با بیان اینکه در گرگان 2 هزار واحد مسکن مهر خود مالک افتتاح می‎شود، تصریح کرد: در بخش دولتی در این شهر افتتاحی در دی ماه نخواهیم داشت، اما تا پایان سال 200 واحد از پروژه راه آهن و شهریور 1391 افتتاح پروژه زیتون را با حضور رئیس جمهور در این شهر خواهیم داشت.
جانفشان گفت: افتتاح این 6 هزار و 500 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر بدین ترتیب است که در شهر آزادشهر در بخش دولتی افتتاح نداریم و در بخش خود مالک 106 واحد، آق‎قلا 48 واحد در بخش خود مالک، علی‎آبادکتول 100 واحد در بخش دولتی و 400 واحد در بخش خود مالک، مینودشت 150 واحد دولتی و 160 واحد خودمالک، کردکوی 64 واحد دولتی و 580 واحد خودمالک، کلاله 480 واحد دولتی و 75 واحد خودمالک، گنبدکاووس 190 واحد دولتی و 200 واحد خود مالک و در بندرترکمن افتتاح 100 واحد دولتی و 90 واحد خود مالک را خواهیم داشت.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان گلستان اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال1390 یا نیمه اول سال 1391 بتوانیم 150 واحد دولتی در شهر آزادشهر، 200 واحد دولتی در گرگان و 100 واحد دولتی در شهر آق‎قلا را تحویل متقاضیان دهیم.
جانفشان با بیان اینکه مسکن مهربیشتر در بخش تعاونی‎ها با مشکل مواجه است، خاطرنشان کرد: در شهر گرگان پنج تعاونی مسکن مهر وجود دارد که عمدتا به دلیل اینکه این تعاونی‎ها تا کنون تخصص ساخت و ساز را نداشته‎اند با مشکلاتی مواجه شده‎اند.
وی عنوان کرد: به عنوان عضو شورای مسکن ما تنها بر این پروژه‎ها نظارت عالی داریم و مدیریت منابع به خود تعاونی‎ها که بر گرفته از مردم هستند واگذار شده است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان گلستان تعاونی نیروهای مسلح را یکی از تعاونی خوب در شهر گرگان برشمرد و متذکر شد: این تعاونی توانسته با مدیریت درست، تزریق به موقع منابع و انتخاب صحیح پروژه را شاداب نگه دارد.
جانفشان اذعنا داشت: اما در تعاونی یک و دو مسکن مهر شهر گرگان مشکلاتی وجود داشت که با تعویض پیمانکار این پروژه امید داریم که مشکلات تا حدودی مرتفع شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول