اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیلگر مسائل سیاسی:

مردم جهان توانستند نفوذ آمریکا را کم‏رنگ کنند

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر مسائل سیاسی اعتقاد دارد: مردم جهان در تحولات اخیر به خوبی توانستند نفوذ آمریکا را کم‏رنگ کنند.

مردم جهان توانستند نفوذ آمریکا را کم‏رنگ کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، محمدرضا عامریان، استاد دانشگاه و هادی سیاسی بسیج شاهرود عصر امروز در کارگاه آموزشی هادیان سیاسی ناحیه میامی که با حضور مربیان و هادیان حوزه‌های تابعه در نمازخانه ثار‌الله این ناحیه برگزار شد،‌ اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک هدیه الهی از طرف خداوند منان برای مردم مظلوم کشورمان بود.
این تحلیلگر مسائل سیاسی در این کارگاه با اشاره وصیتنامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) گفت: رمز پیروزی‏مان در این انقلاب تمسک به دو نقطه ثقل دین اسلام یعنی قرآن و اهل ‏بیت (ع) بود که همین دو عامل مهم تداوم انقلابمان را تضمین می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به تحولات منطقه و خیزش بیداری اسلامی ادامه داد: مردم در دنیای کنونی احساس بی‌هویتی کردند و با این حرکت در پی دست‌یابی به هویت واقعی خویش هستند و کشورهای اسلامی با دست گذاشتن بر خط قرمز آمریکا در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی توانستند نفوذ آمریکا را کم‏رنگ کنند.
این استاد دانشگاه در بخشی از سخنان خود با بیان اهداف دشمن از جنگ نرم فرهنگی، بر لزوم ارتقای آگاهی سیاسی تاکید کرد و افزود: اطلاع‌رسانی و ارتقای بصیرت و بینش اجتماعی و سیاسی آحاد مردم یک ضرورت است.
عامریان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، بر حضور پررنگ در انتخابات آینده مجلس گفت: انتخابات همیشه برای انقلاب ما موضوعی جدی بوده است است و باید با حضور پرشور خود موانع مستحکمی در مقابل فتنه‌انگیزی دشمنان نظام ایجاد کرد.
وی در پایان به سئوالات شرکت‏کنندگان در این نشست پاسخ داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول