اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بانوان بسیج دانشگاه‌های سمنان خبر داد:

اجرای طرح «مطلع بیداری» در دانشگاه‌های استان سمنان

خبرگزاری فارس: مسئول بانوان سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سمنان از آغاز نخستین دوره آموزشی «مطلع بیداری» ویژه دانشجویان دختر این استان خبر داد.

اجرای طرح «مطلع بیداری» در دانشگاه‌های استان سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه محمدتقی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص دوره آموزشی «مطلع بیداری» اظهار کرد: این دوره با هدف تبیین تفکرات و تئوری‌های ناب اسلامی در حوزه مسائل زنان و خانواده و آموزش و تربیت مربیان و محققان در خصوص مسائل زنان و خانواده این دوره آموزشی با حضور 150 دانشجویی دختر از دانشگاه‌های سراسر استان برگزار می‏شود.
وی افزود: ارتقای کیفی معلومات دختران دانشجو نسبت به شان و مقام جنسیتی خود و پیشگیری از به انحراف کشیده شدن دختران توسط گروه‌های انحرافی، از دیگر اهداف فعالیت‌های کانون مطالعات زنان و خانواده است.
مسئول بانوان سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سمنان از آغاز پذیرش اعضای کانون‌ها از امروز خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه‌ ریحانه‌های خانه با موضوع «بررسی اصول الگوی شخصیت زن در اسلام» و کارگاه یاس و یاسین با موضوع «بررسی آسیب‌های روابط دختر و پسر و نقش حجاب و عفاف در پیشگیری از ایجاد روابط ناسالم» از دیگر بخش‌های این دوره آموزشی است.
محمدتقی با اشاره به فعالیت‌های مروجان فمینیسم و تاثیر این افکار بر جامعه تاکید کرد: بررسی مبانی فمینیسم و پیامدهای آن در کارگاه شوالیه‌های بلورین و تشریح مبانی استحکام خانواده در کارگاه حریم احساس در این دوره آموزشی تدریس می‏شود.
وی خاطرنشان کرد: اهدای بسته فرهنگی شامل کتاب خلاصه آثار استاد شهید مطهری، زن ستم تاریخی، ستم برابری، مجموعه آینه و شمعدان شامل مجموعه شش جلدی نکات کلیدی پیش از ازدواج نیز برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است.
مسئول بانوان سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سمنان یادآور شد: دوره آموزشی مطلع بیداری دختران دانشجوی استان سمنان از چهار تا شش آبان ماه جاری در مجتمع آموزشی- فرهنگی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار می‏شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول