اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

حاکمیت دینی، ماهواره را بی‌تاثیر کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: خنثی بودن تأثیر ماهواره‌ بر خانواده‌ و دانشجویان محصول حاکمیت دینی است.

حاکمیت دینی، ماهواره را بی‌تاثیر کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه گذشته در جمع دانشجویان بسیجی متولی برگزاری طرح ولایت در دانشگاه‌ها با بیان اینکه دانشجویان بسیجی باید تلاش خود را برای انعکاس تصویر واقعی مناسبات اجتماعی و سیاسی در محیط‌های دانشگاه به کار بندند، تصریح کرد: در حال حاضر با وجود تمامی هجمه‌ها و فشارهای دشمنان، جمهوری اسلامی در بهترین شرایط خود قرار دارد.
وی اظهار داشت: امروزه دشمنان با متوسل شدن به هر تکنیک و روش جدید و با تبلیغ و ترویج استفاده از ماهواره در منازل سعی در نفوذ و رخنه در باور و ایمان مردم مسلمان ایران دارند، بنابراین نظام جمهوری اسلامی از این نظر در شرایط به مراتب حساس‌تری در مقابله با حملات و ترفندهای بیگانگان قرار دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان یادآور شد: در اوایل دهه 70 در قانون مبارزه با ناهنجاری‌ها، طرح مخالفت با ویدئو مطرح بود حال آنکه هم اکنون امواج تأثیرگذاری دشمن به وسیله ماهواره در عمق خانه‌ها نفوذ کرده است اما می‌بینیم که این تأثیرگذاری نتیجه عکس دارد و نقشه‌های دشمن با بصیرت مردم تا حد بسیار زیادی نقش بر آب است.
وی تاکید کرد: خنثی بودن تأثیر ماهواره‌ بر خانواده‌ها محصول حاکمیت دینی است و به همین دلیل دشمن بیش از هر مسئله دیگری با تفکر حاکمیت دینی مشکل دارد.
اسماعیلی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه در شرایط فعلی، رد پای انقلاب اسلامی به روشنی در قیام‌های مردم کشورهای مسلمان قابل رویت است، اظهار داشت: ما در مناسبات بین‌المللی، ملاحظه مسائل دیپلماتیک را می‌کنیم و بسیاری از مسائل را عنوان نمی‌کنیم، حال آنکه تجمعات میدان التحریر مصر متأثر از انقلاب 22 بهمن سال 57 ایران است.
وی افزود: شاید یک سال قبل کسی تصور نمی‌کرد که دیکتاتوران منطقه امروز سر از لوله‌های فاضلاب و اسارت در قفس در بیاورند و به محاکمه کشیده شوند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بیان فرمودند که تأثیر انقلاب اسلامی ایران تا قلب آمریکا و اروپا نیز نفوذ می‌کند، اضافه کرد: امروز ما شاهد گسترش موج اعتراضات و قیام‌ها در این مناطق هستیم و روزی فرا خواهد رسید که انقلاب اسلامی عالم‌گیر خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه دموکراسی حاکم در غرب عین دیکتاتوری است، تصریح کرد: بین اوباما و بوش تنها در ادبیات حرف زدن تفاوت وجود دارد اما استراتژی‌های غرب هیچ تغییری نکرده است.
اسماعیلی تاکید کرد: دانشجویان نقش تأثیرگذاری در تبیین انقلاب اسلامی و بیداری‌های اسلامی منطقه و جهان و نیز افزایش اعتماد به کارآمدی حاکمیت دینی در اداره نظام سیاسی دارند.
وی با اشاره به طرح ولایت توسط دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌ها باید نقش پیشتازی در تنویر افکار دانشجویان داشته باشند و واقعیت موجود در صحن دانشگاه باید از طریق طرح ولایت برای دانشجو شفاف‌سازی و ارتباط صحیح دانشگاه با روحانیت و حاکمیت دینی حفظ شود تا حرکت‌های زیبایی در فضای دانشگاه‌ها شکل گیرد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول