اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

جمع‌آوری بیش از 50 هزار ماهواره در سطح فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فارس از جمع‌آوری بیش از 50 هزار ماهواره در سطح این استان خبر داد.

جمع‌آوری بیش از 50 هزار ماهواره در سطح فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی شهرستان جهرم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تعامل خوبی که بین نیروی انتظامی جهرم و مراجع قضایی و سایر نهادها و سازمان‌ها است مشکل خاصی به لحاظ سوء امنیتی و در مورد جرایم خشن در این شهرستان وجود ندارد.
وی مشارکت و تعامل با نیروی انتظامی را از انتظارات این ارگان نسبت به مردم دانست و افزود: با توجه به شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان «سهم من در امنیت و آرامش»، می‌طلبد که مردم استان فارس ضمن همکاری با پلیس بیشترین سهم را به خود اختصاص دهند.
فرمانده انتظامی استان فارس توجه به مسائل فرهنگی را از وظایف ذاتی و مدیریتی این نهاد عنوان کرد و ابراز داشت: پلیس رویکرد جامعه‌محور و اجتماع‌محور با رویکرد فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده و ضمن ارتباط با مراکز علمی، فرهنگی، علما و فرهیختگان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
وی بیان داشت: در حوزه برخورد با جرایم اعتقادمان این است که باید از موضوعات اجتماعی و فرهنگی شروع کرد و به مسئله امر به معروف و نهی از منکر نیز توجه ویژه‌ای شود و چنانچه این فریضه الهی تحقق یابد شاهد امنیتی مطلوب‌تر و بهتر در جامعه می‌شویم.
سجادیان همچنین از شناسایی و برخورد با جریانات و فرقه‌های انحرافی خبر داد و گفت: با هر گونه مواردی که اعتقادات مردم را هدف قرار دهد برخورد جدی صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه اولویت پلیس بحث امنیت اخلاقی در جامعه است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بحث امنیت اخلاقی جامعه در معرض  تهدید است ما نیز کمر همت را بسته‌ایم و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و خون شهدا و با جدیت کامل برای تحقق امنیت در جامعه با عاملان اخلال در مباحث اخلاقی برخورد می‌کنیم.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به جمع‌آوری بیش از 50 هزار مورد از وسائل و تجهیزات ماهواره‌ای در سطح استان فارس تصریح کرد: کسانی که این وسائل را نگهداری می‌کنند برابر قانون مجرم هستند و باید با آن‌ها برخورد شود.
این مسئول ادامه داد: نیروی انتظامی نیز ضمن هماهنگی با مراجع قضایی و رعایت موازین شرعی، اخلاقی و اسلامی نسبت به جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای تا پاک‌سازی کامل آن‌ها اقدام می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول