اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

350 شبکه ماهواره‌ای در کمین کودکان ایرانی/3 هزار شبکه ماهواره‌ای نظام خانواده‌ ایران را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون بیش از 3 هزار کانال ماهواره‌ای در حال دریافت است که بیش از 350 شبکه فعال در ماهواره در ارتباط با برنامه‌های کودکان است.

350 شبکه ماهواره‌ای در کمین کودکان ایرانی/3 هزار شبکه ماهواره‌ای نظام خانواده‌ ایران را تهدید می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، مسعود خرم‌نیا صبح امروز درآیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بناب اظهار داشت: امنیت پایدار زمانی در جامعه حاصل و توسعه می‌یابد که مردم و مسئولان خود در این زمینه مشارکت کنند.
وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر برقراری امنیت پایدار در جامعه بیش از گذشته اهمیت یافته است، افزود: امنیت دارای سه رکن «حاکمیت، مسئولان و مردم» بوده و تحقق امنیت پایدار در جامعه نیاز به همکاری این سه رکن اصلی دارد.
خرم‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هرسال بیش از 25 هزار نفر بر اثـر تصادفات جاده‌ای در کشور جان خود را از دست می‌دادند که هزینه بسیار زیادی برای دولت داشت، ولی با فرهنگ‌سازی در راهنمایی و رانندگی و دخالت دادن مردم در این موضوع، از سال 86 به بعد شاهد کاهش آمار کشته‌ها در اثر تصادف هستیم.
وی ادامه داد: این امر در حالی است که امکانات نیز نسبت به گذشته نه تنها افزایش نیافته، بلکه آمار تعداد خودروها نیز افزایش یافته و هیچ جاده جدیدی هم اضافه نشده است.
خرم‌نیا کاهش آمار تصادفات جاده‌ای را ناشی از همکاری تنگاتنگ مردم با نیروهای انتظامی دانست و گفت: در سطح استان نیز در راستای جذب و همکاری همیاران پلیس، قدم‌های خوبی برداشته شده است.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی سپس با اشاره به بحث تهاجم فرهنگی در کشور که رهبر معظم انقلاب بارها تذکر داده‌اند، گفت: با توجه به اینکه دشمنان از روش‌های مختلف از جمله تهاجم فرهنگی و جنگ سخت و نرم برای ضربه زدن به امنیت جامعه استفاده می‌کنند، برای مقابله با آنها باید آگاهی قشر جوان را ارتقا داده و در این زمینه در جامعه فرهنگ‌سازی کرد.
وی تأکید کرد: برای مقابله با جنگ نرم دشمنان روش‌های  امنیتی، انتظامی جوابگو نبوده و باید از طریق فرهنگی آنها را مهار کرد.
خرم‌نیا اضافه کرد: همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش با نیروی انتظامی برای فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی دانش‌آموزان با جنگ نرم دشمنان مانع از رسیدن آنها به اهداف خود می‌شود.
وی گفت: در هر جایی از کشور که ماهواره وجود دارد، دشمن در آنجا حضور دارد که با فضاسازی و سیاه‌نمایی به خانواده‌ها و به خصوص جوانان نفوذ می‌کنند.
خرم نیا تصریح کرد: هم اکنون بیش از 3 هزار کانال ماهواره‌ای در حال دریافت است که افزون بر 350 شبکه فعال در ماهواره در ارتباط با برنامه های کودکان است، اما کارهای انجام شده پاسخگوی این هجمه نیست و فعالیت فرهنگی بیشتری را می‌طلبد.

ترویج بدحجابی و بی‌حجابی را جزو برنامه‌های دشمنان است
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی همچنین ترویج بدحجابی و بی‌حجابی را جزو برنامه‌های دشمنان در جنگ نرم برشمرد و درباره میزان امنیت منطقه گفت: وضعیت امنیت در استان و شهرستان بناب خوب است.
وی وجود حوزه علمیه قوی، وجود صنایع متعدد،  اشتغال بالا و تولید را زمینه‌ساز این امنیت دانست.
در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی از تلاش‌های عیسی هاتفی، فرمانده سابق نیروی انتظامی بناب تقدیر و تشکر و علی سلطانی‌وش را به عنوان فرمانده جدید این نیرو معرفی کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول