اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری شبکه‌های ماهواره‌ای برای انحراف جوانان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای برای انحراف جوانان سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در این راستا دست به هر کاری می‌زنند تا بتوانند به اهداف پلید خود برسند.

سرمایه‌گذاری شبکه‌های ماهواره‌ای برای انحراف جوانان
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا محمدی یگانه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر دشمن از راه فرهنگی و از طریق شبکه های ماهواره ای در راستای انحراف جوانان و خدشه دار کردن اعتقادات آنان سرمایه گذاری کرده و دست به هر کاری می زند تا بتواند به اهداف شوم و پلید خود برسد.
وی به جلب اعتماد مردم توسط پلیس اشاره و بیان کرد: نیروی انتظامی با رویکردها و اجرای مأموریت‌های موفق، توفیق پیدا کرده که اعتماد و اطمینان اقشار مختلف مردم را به سوی خود جلب کند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: مردم به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی نقش مهمی در پیشگیری از جرایم دارند.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی مجموعه‌ای است که با ارائه خدمات و برقراری نظم و امنیت همواره تلاش می‌کند که بهترین شرایط را برای مردم جامعه اسلامی فراهم آورد.
محمدی یگانه اضافه کرد: جنگ سخت پایان یافته ولی با جنگ نرم که به مراتب سخت‌تر است مواجه‌ایم و همه دنیای استکبار، نسل جوان و نوجوان را هدف گرفته که مقصود اصلی دشمن نسل آینده‌ساز است و ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای که شبانه‌روز و فعالانه عمل می‌کنند نیز در راستای منحرف کردن نسل جوان است و ‌عده‌ای از مردم آنتن ماهواره را در خانه خود نصب کرده‌اند و دشمن را به درون منزل برده‌اند.
محمدی یگانه خاطرنشان کرد: مردم با این کار آینده فرزندان خود را به خطر انداخته‌اند چون اگر کسانی وابسته به این شبکه‌ها شدند هیچگاه نمی‌توانند پیشرفت کنند، هر چند برخی فکر می‌کنند اگر ماهواره نداشته باشند ضرر کرده‌اند و عقب مانده‌اند و این مایه تأسف است که چنین ایده‌ای در جامعه اسلامی وجود دارد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان گفت: همه اقشار و گروه‌ها و مسئولان و نهادها باید تا حد امکان برای مقابله با دشمن تلاش کنند تا جوانان سالم و پاکی را در جامعه پرورش دهیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول