اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش مرودشت خبر داد:

برگزاری مسابقه کشوری قرآن در مرودشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مرودشت گفت: مسابقه‌های قرآن هشت‌گانه کشوری فروردین سال آینده در مرودشت برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کشوری قرآن در مرودشت
خدابخش شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از برگزاری مسابقه‌های قرآنی هشت‌گانه کشوری در فروردین ماه سال آینده در شهر مرودشت خبر داد و اظهار داشت: میزبانی مسابقات قرآن کریم توفیقی الهی و بهانه‌ای برای گسترش فرهنگ قرآنی است که فضای این شهرستان را سرشار از معنویت می‌کند.
شهبازی افزود: برای اجرای شایسته این مسابقات نیاز به یاری خیران نیک‌اندیش و تمام مردم قرآن‌پژوه و قرآن‌دوست به ویژه مسئولان شهرستان مرودشت داریم.
وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است که فرهنگ قرآنی را در مدارس این شهرستان نهادینه کنیم و بستر لازم برای آشنایی تمام دانش‌آموزان با فرهنگ قرآن فراهم آوریم.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مرودشت ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فرهنگ قرآنی و معنویت باید جهادگونه از تمام فرصت‌ها و امکانات استفاده حداکثری کنیم.
این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: نوبت میزبانی مسابقات قرآن کریم مرودشت سال 95 بود که با توفیق الهی این فرصت چهار سال زودتر نصیب این شهرستان شد و امیدواریم با تلاش تمام مسئولان و مردم مومن و متعهد مرودشت از این آزمون سربلند بیرون آییم.
وی نیاز امروز فضای مدارس را معنویت و تقویت باورهای دینی ذکر کرد و گفت: بنا به تاکید مقام عالی وزارت امسال محور تمام برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان مرودشت تقویت باورهای دینی است و در این راستا در اردیبهشت ماه سال آینده همایش استانی با محوریت تقویت باورهای دینی و با موضوع چشم‌اندازها و چالش‌های فرارو در مرودشت برگزار می‌شود.
شهبازی همچنین ابراز داشت: همایش انرژی هسته‌ای و هارپ در اردیبهشت ماه 91 و چشم‌انداز فعالیت‌های فضایی در ایران «فناوری نانو فضا» نیز در بهمن ماه سال جاری در مرودشت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول