اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قاری و مفسر بین‌المللی قرآن مجید:

جوانان برای پیشرفت به قرآن تمسک جویند

خبرگزاری فارس: قاری و مفسر بین‌المللی قرآن کریم گفت: جوانان ایران اسلامی برای پیشرفت و تعالی به قرآن کریم تمسک جویند زیرا تمام راه‌های پیشرفت در قرآن نشان داده شده است.

جوانان برای پیشرفت به قرآن تمسک جویند
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، جواد فروغی ظهر امروز در محفل انس با قرآن کریم در این شهرستان اظهار داشت: امروز دشمنان در شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت اقدامات زیادی علیه اسلام انجام داده‌ و میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا جوانان و نوجوانان ما از این مکان‌ها فاصله بگیرند.
وی با بیان اینکه به راحتی در کشورهای اروپایی قرآن را می‌سوزانند، افزود: همه جوانان و نوجوانان به قرآن تمسک جویند و آن را فراگیرند چرا که قرآن پر از هدایت و اخلاق است.
قاری و مفسر بین‌المللی قرآن مجید گفت: مقام معظم رهبری تاکید بر این دارند که مفهوم و کار عملی در قرآن زیاد انجام شود.
فروغی یادآور شد: انسان تنها در مواقعی که در خطرات است یاد خدا کرده و مال خود را انفاق می‌کند که نباید اینگونه باشد، بلکه باید در تمام موارد به یاد خداوند باشیم.
وی بیان کرد: صدقه دادن و انفاق کردن مال بسیار خوب است و کسی که بتواند مال خود را از خود جدا کند انگار که با مال خود جنگ کرده و هر کس بتواند در زندگی خود خوشرو باشد و دل مومنی را به دست آورد ثواب زیادی برده است و جوانان اگر می‌خواهند عاقبت به خیر شوند به پدر و مادر خود احترام بگذارند.
وی با اشاره به زندگی خود گفت: در سه سالگی قرآن را فرا گرفتم و حفظ قرآن را از جزء 30 با چند آیه آغاز کردم و تحصیلات خود را ادامه دادم و به دانشگاه رفتم.
وی ادامه داد: در دانشگاه مهندسی کامپیوتر خواندم و در حال حاضر در رشته کارشناسی علوم قرآنی مشغول به تحصیل هستم.
قاری و مفسر بین‌المللی قرآن کریم اضافه کرد: بالغ بر 15 سال است که به زبان انگلیسی آشنایی کامل دارم و در برنامه‌های مختلف در کشورهای انگلیسی شرکت کرده و مسائل قرآنی را با زبان انگلیسی برای آنها بازگو می‌کنم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول