اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بزرگداشت شهید شوشتری؛

نمایشگاه «هفت وادی تا شهادت» در نیشابور برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته تشکل‌های مردمی و دینی ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شوشتری نیشابور از برگزاری نمایشگاه «هفت وادی تا شهادت» به مدت یک هفته در نیشابور خبر داد.

نمایشگاه «هفت وادی تا شهادت» در نیشابور برگزار شد
سیدابوالقاسم نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: همچنین همایش «ستاره‌های درخشان» نیز در پاسداشت رشادت و پایداری سردار شوشتری، سرداران، امیران و 2300 شهید شهرستان نیشابور در تکیه ابوالفضلی (ع) این شهر برگزار می‌شود.
نوری خاطرنشان کرد: تکیه ابوالفضلی (ع) این برنامه را با همکاری هیئت رزمندگان اسلام، هیئت فاطمیون شاهد و لشکر یوسف‌ زهرا (س) با سخنرانی کریمی قدوسی نماینده شهید در مجلس در این بقعه متبرکه اجرا می‌کند.
رئیس شورای هیئات و مجامع مذهبی نیشابور از مشارکت این کمیته در ویژه برنامه‌های دیگر ستاد چون ویژه برنامه اصلی ستاد در سالن ورزشی رفانیر،‌ محفل انس با قرآن اداره اوقاف و شب شعر اداره ارشاد نیشابور خبر داد و افزود: بزرگداشت این شهید در مسجد الهادی (ع) شهرک فرهنگیان این شهر شامل سخنرانی و خاطره‌گویی و برپایی نمایشگاه، نخستین برنامه بود که با استقبال مردمی برگزار شد.
نوری ادامه داد: مراسم یادواره فرمانده شهید جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران در مسجد باقرالعلوم (ع) این هفته برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول