اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان شمالی:

انتخابات مجلس نهم آزمونی بزرگ برای نظام است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان شمالی تاکید کرد: انتخابات مجلس نهم آزمونی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی برای داخل و خارج از کشور محسوب می‌شود.

انتخابات مجلس نهم آزمونی بزرگ برای نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی احمدنیا بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: حضور حداکثری در انتخابات استقلال، استحکام و ایستادگی نظام را در مقابل استکبار جهانی به نمایش می‌گذارد.
وی تصریح کرد: اجرای قانون و سلامت انتخابات که مجریان و ناظران برگزار می‌کنند، باید قانون‌گرایی را به عنوان یک اصل و الگو در نظام ولایی مد‌نظر داشته تا برای جهانیان به نمایش گذاشته شود.
دبیر حزب موتلفه در خراسان شمالی اظهار داشت: این امر سبب اعتماد محکم و قطعی مردم به نظام شده و شیطنت‌های استکبار را خنثی می‌کند.
وی با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم در شرایطی برگزار می‌شود که اتفاقات مهمی در داخل و خارج کشور افتاده است، افزود: همه باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد مهم مشارکت کنند.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان شمالی مهم‌ترین رویکرد اصولگرایان در این استان را برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم عنوان کرد و گفت: البته وحدت همه سلیقه‌های اصولگرایی که چارچوب منشور اصولگرایی را قبول داشته از راهبردهای حزب موتلفه و جبهه پیروان خط امام و رهبری است.
وی تصریح کرد: باید اصول‌گراها با وحدت و انسجام هرچه بیشتر به میدان آمده و طوری عمل کنند تا از ورود نا اهلان به مجلس شورای اسلامی که به گفته امام راحل (ره) در راس امور قرار داشته جلوگیری شود.
این نشست در دفتر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی برگزار شد.
نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/‌ش‌30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول