اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی‌سیاسی انتظامی گیلان:

برنامه‌ریزی آمریکا علیه ایران برای سال‌های متمادی است

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر ارتقای بصیرت گفت: آمریکا و دیگر دشمنان تشیع و اسلام علیه ایران برای سال‌های متمادی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

برنامه‌ریزی آمریکا علیه ایران برای سال‌های متمادی است
به گزارش خبرگزاری فارس از  رشت، حجت‌الاسلام حجت‌الله نظری بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز به‌کار دومین دوره غیرتمرکزی بصیرت استانی ویژه فرماندهان، مدیران و روسای کلانتری‌های فرماندهی انتظامی گیلان در هتل نرگس زیبا کنار رشت به اهمیت بصیرت و بینش در جامعه اسلامی پرداخت.
وی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم ارتقای بصیرت برای انجام فعالیت‌های پلیس را بسیار مناسب دانست.
رئیس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به فتوحات صدر اسلام در سرزمین اروپا و حکومت 800 ساله در سرزمین آندلس، گفت: آنچه که سبب شکست مسلمانان و سربرآوردن دوباره حکومت مسیحی در این سرزمین شد، تفرقه و دنیازدگی در بین مسلمانان بوده است.
وی افزود: وقتی که تفرقه و دنیازدگی در بین مسلمانان حاکم شد، زمینه برای شیوع مفاسد اخلاقی و تبلیغات گسترده جنگ نرم برای دشمنان فراهم آمد و در نتیجه مسیحیت جای اسلام را در این سرزمین گرفت.
نظری، ریشه اصلی شکست را نداشتن بصیرت و بینش صحیح در بین مسلمان آن زمان اعلام کرد و اذعان داشت: اگر بینش و بصیرت صحیح حاکم بود، هرگز اسلام در آن منطقه شکست نمی‌خورد.
رئیس عقیدتی‌سیاسی پلیس گیلان، بصیرت را ریشه اقتدار جامعه خواند و اظهار داشت: انسان با بصیرت دارای راهنما و قطب‌نمای بینشی بوده و هرگز از مسیر صحیح منحرف نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: پس از یک‌هزار و 400 سال، حکومت تشیع با تدابیر حضرت امام خمینی(ره) و حمایت مردمی در ایران حاکم شد و امروزه برای ما ضرورت دارد که با مطالعه تاریخ و عبرت‌های آن دشمن را شناخته و به مقابله با آن بپردازیم.
نظری با بیان اینکه آمریکا و دیگر دشمنان تشیع و اسلام، علیه ایران برای سال‌های متمادی برنامه‌ریزی کرده‌اند، یادآور شد: رشد بصیرت مانع از اجرای سیاست‌های آنان در ایران شده و امیدواریم با استمرار و توانبخشی در امر بصیرت بتوانیم نقشه‌های آنان را برای سال‌های پیش رو خنثی کنیم.
وی ابراز داشت: امیدواریم با استمرار بصیرت و حفاظت از خود و حکومت اسلامی پرداخته و موجبات ظهور آقا امام زمان (عج) فراهم شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول