اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر شهرسازی خبر داد:

بهره‌برداری از 54 بیمارستان کشور تا نیمه اول 91/ 20 بیمارستان آماده تحویل است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی از بهره‌برداری 54 بیمارستان کشور با ظرفیت 3 هزار و 400 تخت و سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومان تا نیمه اول سال آینده توسط این وزارتخانه خبر داد.

بهره‌برداری از 54 بیمارستان کشور تا نیمه اول 91/ 20 بیمارستان آماده تحویل است
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمدجعفر علیزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند احداث بیمارستان 160 تختخوابی چالوس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 165 پروژه بیمارستانی با حدود 22 هزار تخت در کل کشور توسط این وزارتخانه در حال احداث است.
وی گفت: تاکنون 20 بیمارستان از این تعداد آماده و تحویل داده شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی  ادامه داد: این روند در سال‌های 91 و 92 نیز ادامه داشته و تا پایان سال 92، 137 بیمارستان با ظرفیت 13 هزار و 500 بیمارستان آماده تحویل می‌‌شود.
این مسئول همچنین از دیگر پروژه‌های مهمی که این وزارتخانه در دست احداث دارد به استادیوم ورزشی 50 هزار نفری اهواز با پیشرفت فیزیکی 90 درصد اشاره و تصریح کرد: این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون وزیر راه و شهرسازی  همچنین با اشاره به پروژه‌های این وزارتخانه در استان مازندران خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 500 تخت بیمارستانی در مازندران در حال احداث است که پروژه‌های کوچک شامل بیمارستان‌های 10 تختخوابه لاریجان، کیاکلا، شیرگاه و کیاسر آماده و تحویل شد.
وی همچنین به بیمارستان‌های بزرگ در حال احداث این استان اشاره داشت و گفت: بیمارستان 320 تخت‌خوابی ساری با سرجمع 45 میلیارد تومان با 23 درصد پیشرفت، بیمارستان 270 تخت‌خوابی قائمشهر با 30 درصد پیشرفت، بیمارستان 217 تختخوابی آمل با 85 درصد پیشرفت، بیمارستان 217 تخت‌خوابی بهشهر با 33 درصد و بیمارستان 217 تخت‌خوابی چالوس با 77 درصد پیشرفت در دست احداث است و همچنین بیمارستان 160 تختخوابی تنکابن زمین مورد نیاز آماده واگذاری شده است.
علیزاده درباره روند احداث بیمارستان چالوس ادامه داد: این بیمارستان با 217 تخت که 160 تخت بستری دارد با زیربنای 7 هزار و 300 متر مربع در مجموع با اعتبار 24 میلیارد تومان در دست احداث است.
وی یادآور شد: این بیمارستان تاکنون 77 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تمام بخش‌های چهارگانه با امکانات لازم برای آن پیش‌بینی شده و همچنین 24 تخت مراقبت‌های ویژه قلب و مغز دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی اذعان داشت: در سال جاری اعتبار جهشی 7 میلیارد و 700 میلیون تومان برای تسریع در روند احداث این بیمارستان تزریق شده و تمام بخش‌های ساخت این بیمارستان در حال فعالیت هستند و با این روند و به دلیل تاخیر در تخصیص اعتبارات پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مالی 90 این بیمارستان احداث و برای تجهیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار بگیرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول