اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران خبر داد:

پرداخت مطالبات بیمارستان‌های دولتی مازندران تا اردیبهشت ماه

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران از پرداخت قطعی مطالبات بیمارستان‌های دولتی تا اردیبهشت ماه و علی‌الحساب تا تیر ماه خبر داد.

پرداخت مطالبات بیمارستان‌های دولتی مازندران تا اردیبهشت ماه
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه خدمات درمانی مازندران، یحیی صالح طبری در دیدار با آیت‌الله جباری عضو مجلس خبرگان رهبری با ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌ها و عملکرد اداره کل بیمه خدمات درمانی مازندران اظهار داشت: حدود 60 درصد از جمعیت استان در صندوق‌های مختلف بیمه‌ای از خدمات سازمان بیمه خدمات درمانی بهره مند می‌شوند .
 وی تصریح کرد: یک میلیون و 335 هزار و 642 نفر از جمعیت استان زیر پوشش بیمه خدمات درمانی هستند و این اداره کل با 34 اداره و نمایندگی در سطح استان و 2 هزار و 281 موسسه درمانی طرف قرارداد است.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران با اشاره به پرداخت قطعی مطالبات بیمارستان‌های دولتی تا اردیبهشت ماه و علی الحساب تا تیر ماه خاطرنشان کرد: مطالبات موسسات غیر بیمارستانی تا خرداد پرداخت شد.
وی در ادامه با اشاره به پرداخت علی‌الحساب بابت هزینه سطح یک روستایی تا شهریور ماه و پرداخت قطعی مطالبات بیمارستان‌های خصوصی و دولتی غیردانشگاهی تا اردیبهشت ماه بیان داشت: تمام سعی و تلاش ما بر پرداخت به موقع مطالبات موسسات درمانی است.
صالح طبری با اعلام پرداخت 9 هزار و 899 میلیون ریال از ابتدای سال 90 به صورت خسارت متفرقه به بیمه‌شدگانی که در مراکز غیرطرف قرارداد خدمات درمانی هستند، بیان داشت: 3 هزار و 755 نفر از بیماران خاص استان زیر پوشش این سازمان هستند.
‌وی میزان پرداختی هزینه بیماران خاص در مازندران را طی شش ماه سال 90 ‌حدود 13 هزار و 729 میلیون ریال عنوان کرد.
این مسئول بیمه‌ای مازندران تعداد جمعیت روستایی زیر پوشش بیمه خدمات درمانی مازندران را یک میلیون و 185 هزار و 909 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: روستائیان بدون پرداخت حق بیمه از مزایای دفترچه بیمه روستایی بهره‌برداری می‌کنند.
وی در پایان به برنامه بیمه خدمات درمانی برای کسانی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر 47 هزار و 438 نفر از جمعیت شهری فاقد پوشش بیمه‌ای به صورت یارانه‌ای زیر پوشش این سازمان قرار دارند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول