اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر بهداشت در مراسم افتتاح درمانگاه قلب بیمارستان کلیبر خبر داد:

استقرار پزشک متخصص در تمام بیمارستان‌های کشور

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این وزارتخانه تا دو سال آینده هیچ بیمارستانی در کشور بدون پزشک متخصص نخواهد بود.

استقرار پزشک متخصص در تمام بیمارستان‌های کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از کلیبر، مرضیه وحید دستجردی ‌در  مراسم افتتاح ‌درمانگاه قلب بیمارستان کلیبر و جلسه شورای سلامت شهرستان کلیبر اظهار کرد: هیچ بیمارستان خودگردانی زیرمجموعه وزارتخانه بهداشت نیست.
وی افزود: اگر تعداد اشغال تخت‌های بیمارستانی پایین باشد، فاصله بین درآمد و هزینه زیاد می‌شود. 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: ضریب اشغال پایین تخت‌ها مشکلی را به وجود آورده که رفع آن نیازمند همکاری بخش‌های مختلف است.
وحیددستجردی عنوان کرد: برنامه‌های اصلی ما این است که دانشگاه‌ها پزشکان را از میان نیروهای بومی تربیت کنند تا بعد از فارغ‌التحصیل شدن مشکلی در خصوص جذب نداشته باشیم.
وی گفت: برای رفع مشکل بیمارستان‌های شهرستانی نیز آسیب‌شناسی دقیق از سوی مدیریت بیمارستان‌ها نیاز است تا دلایل خالی ماندن تخت‌ها مشخص شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار مهمی در زمینه توسعه و ارتقای شاخص‌های سلامت مردم استان آذربایجان شرقی انجام شده و این وزارتخانه نیز در همین راستا و برای رفع باقی مشکلات تلاش می‌کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول