اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میراث فرهنگی استان همدان:

کودکان و نوجوانان مبلغان گردشگری هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی استان همدان در آستانه برگزاری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان کودکان و نوجوانان را مبلغان گردشگری دانست.

کودکان و نوجوانان مبلغان گردشگری هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، اسدالله بیات اظهار کرد: با توجه به اینکه مخاطبان اصلی جشنواره تئاتر را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، آنها می‌توانند با حضور خود در همدان عامل مؤثری در جذب گردشگر باشند.
وی ادامه داد: در ایام برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سازمان میراث فرهنگی نیز در راستای معرفی آثار باستانی و گردشگری، استقبال و پذیرایی از مهمانان جشنواره در اماکن تفریحی و انجام تبلیغات با هماهنگی و مشارکت دبیرخانه جشنواره فعالیت می‌کند.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان تأکید کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان موجب جذب گردشگر می‌شود و در این راستا بسته‌های تبلیغی و فرهنگی از سوی میراث فرهنگی به مهمانان جشنواره ارائه می‌شود.
وی افزود: در حاشیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، مهمانان جشنواره از اماکن تفریحی و توریستی، موزه‌ها و آثار باستانی استان همدان به طور رایگان بازدید می‌کنند.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 تا 20 آبان ماه در پایتخت تاریخ و تمدن برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول