اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

دفاع از ولایت از شاخص‌های وصیت‌نامه‌های شهدا است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دفاع از ولایت و جمهوری اسلامی، اعتقاد و باورهای دینی و تمامیت ارضی کشور از شاخص‌های وصیت‌نامه‌های شهداست.

دفاع از ولایت از شاخص‌های وصیت‌نامه‌های شهدا است
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، خدامراد احمدی در دومین کنگره سرداران، امیران و 2 هزار و 300 شهید شهرستان نیشابور و دومین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار نورعلی شوشتری و ایثارگران مجتمع فولاد نیشابور در مجموعه فرهنگی ورزشی رفانیر این شهر اظهار داشت: پیام وصیت‌نامه‌ها این است که وحدت، برادری و آبادانی کشور حفظ شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: اگر وصیت‌نامه شهیدان را ورق بزنیم در هیچ کجا ننوشته‌اند که ما می‌رویم و شما فرزندان ما را به دانشگاه ببرید؛ ما می‌رویم و شما بعد از ما به‌عنوان قهرمان نام ببرید ما می‌رویم و شما به خانواده ما فلان امکانات مادی را بدهید بلکه آنها رفتند تا اسلام باقی بماند.
وی تصریح کرد: برگزاری کنگره شهدا مورد نیاز شهدا نیست بلکه مورد نیاز ما است.
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: هرچه داریم از شهیدان و ایثارگری ایثارگران و پایمردی زنان و مردان ایثارگر ملت است.
احمدی ادامه داد: این نیاز ما است که لحظه به لحظه به یاد شهیدان و امام شهیدان باشیم.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: اگر می‌خواهیم باعزت زندگی کنیم و الگوی جهانیان باشیم و تفکر انقلاب اسلامی را صادر کنیم باید وحدت داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: باید حول ولایت فقیه برادر بوده و وحدت داشته باشیم.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: در عصری که فکر می‌کردیم باب شهادت بر حسب ظواهر بسته است ولی شهید شوشتری رفت و پیام شهادتش، وحدت و سربلندی کشور بود.
معاون وزیر صنعت گفت: شهید شوشتری علاوه بر اینکه انسانی شجاع و ارزشمند بود، یک انسان توسعه‌‌گرا و به فکر تامین مالی انسان‌هایی بود که اطرافش بودند.
احمدی با بیان اینکه شهید شوشتری بنیان کارهای بزرگی را در منطقه خراسان به یادگار گذاشت، یادآور شد: سهم ایشان در ایجاد مجتمع فولاد نیشابور آشکار است و تشکیل واحدهای صنعتی ایثارگران برای رفاه فرزندان ایثارگران در سطح خراسان رضوی از جمله آنها است.
وی تصریح کرد: اگر مسئولان شبانه‌روز تلاش ‌کنند، نمی‌توانند پاسخگوی اشک‌های مادران شهید باشند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید: مسئولان هر خدمتی بکنند تا ابد مدیون خانواده معظم شاهد هستند. 
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول