اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه:

24 درصد معادن خراسان جنوبی در سربیشه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سربیشه گفت: 24 درصد از معادن استان متعلق به شهرستان سربیشه است.

24 درصد معادن خراسان جنوبی در سربیشه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری سربیشه اظهار داشت: شهرستان سربیشه که به دارالمومنین معروف است 40 هزار نفر جمعیت دارد.با توجه به مرز مشترک با افغانستان و راه‌اندازی میل 78 امید است موجب اشتغال و رفع بیکاری شود.
فرماندار سربیشه به اختصاص اعتبار برای یکپارچه‌سازی اراضی و فقر مالی مردم و فقیر بودن منطقه در راستای تأمین زیر ساخت‌ها اشاره کرد و افزود: 24 درصد از معادن استان متعلق به شهرستان سربیشه است.
حسین‌پور از بهره‌برداری شهرک صنعتی شهرستان سربیشه با تمام زیرساخت‌ها خبر داد.
وی دوبانده شدن راه ترانزیت و تأمین اعتبار برای ایجاد کانال شهری در سطح شهر را از جمله اهداف در دست اقدام دانست.
امام جمعه شهرستان سربیشه نیز گفت: ما امروز خدا را شاکر هستیم که دولت نهم و دهم با حضور در مناطق مختلف و بین مردم نیازها و مشکلات و درد مردم را متوجه و دنبال راهکار آن هستند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محسن محمدی افزود: ما در سربیشه با وجود اینکه مرز 100 کیلومتری مشترک با کشور بحران‌خیز داریم اما مرزی آرام داریم و تنها دغدغه ما در هم مرزی بودن ناامنی فرهنگی است، در بحث منطقه درج مشکل مستقل شدن و معرفی بخشدار آن را داریم.
وی مواردی از مشکلات شهرستان را از جمله استقرار مدیران و مسئولان ادارات و ارائه تسهیلات به کشاورزان منطقه با توجه به خشکسالی‌های پی در پی این شهرستان را بیان کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان وسربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز به حمایت رئیس جمهور در بحث گازرسانی به سربیشه اشاره کرد.
محمد رضا صابری در مورد مشکلات این شهرستان به نبود سرمایه‌گذار خصوصی برای راه‌اندازی مجتمع فولاد و درآمد کم شهرداری‌ها اشاره کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول