اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح پاکسازی مناطق از وجود توزیع‌کنندگان موادمخدر؛

معتادان و کارتن‌خواب‌ها به مراکز بازپروری منتقل شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: معتادان پرخطر و کارتن‌خواب که در خرابه‌های محله‌ها زندگی می‌کردند، جمع‌آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

معتادان و کارتن‌خواب‌ها به مراکز بازپروری منتقل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین رضایی اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و افزایش ضریب احساس امنیت در میان اهالی مناطق آلوده که از جولان فروشندگان و مصرف‌کنندگان موادمخدر ابراز ناراحتی می‌کردند، طرح پاکسازی این مناطق از لوث وجود خرده‌فروشان موادمخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: در این ارتباط 10 اکیپ عملیاتی ورزیده به صورت محسوس و نامحسوس سازماندهی و به صورت شبانه‌روزی عرصه را بر فروشندگان موادمخدر تنگ کرده و با انجام تحقیقات لازم و شناسایی عوامل اصلی توزیع مواد، آنها را طی چند عملیات دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: این طرح که به صورت شبانه‌روزی و به مدت یک هفته به طول انجامید منجر به دستگیری 92 نفر و کشف و ضبط بیش از سه کیلو 264 گرم انواع موادمخدر و تعدادی آلات و ادوات استعمال موادمخدر شد.
وی به ابراز رضایت و خشنودی مردم این مناطق از اجرای این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: در این طرح تعداد چند خانه که پاتوق مصرف و خرید و فروش موادمخدر و اسکان معتادان بی‌خانمان بود نیز پاکسازی شد که این امر رضایت شهروندان این منطقه را به دنبال داشت.
رضایی با بیان اینکه در این عملیات گسترده تعدادی از معتادان پرخطر و کارتن‌خواب که در خرابه‌های این محله‌ها زندگی می‌کردند، جمع‌آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند، تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول