اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان:

محلی برای معتادان پرخطر در لرستان باید دایر شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان گفت: محلی برای معتادان پرخطر در لرستان باید ایجاد شود.

محلی برای معتادان پرخطر در لرستان باید دایر شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار کاظم علیزاده عصر امروز در همایش استانی پیشگیری از اعتیاد که در سالن شهید آوینی خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تاکید احداث یک اردوگاه برای معتادان پرخطر در لرستان گفت: متاسفانه استان لرستان فاقد اردوگاه مناسب برای نگهداری معتادان پر خطر ‌است، که احداث این مکان در استان اقدامی ضروری است، زیرا نبود اردوگاه ویژه نگهداری معتادان پرخطر در این استان مانعی بزرگ در روند مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری و درمان معتادان پرخطر محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه در این زمینه همه مسئولان باید تلاش کنند، افزود: معتادان پرخطر مشکلاتی را در مینه‌های مختلف از جمله ابتلا به ایدز، هپاتیت و سایر بیماری‌های عفونی به وجود آورده‌اند.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: به همین دلیل وجود مکانی به عنوان اردوگاه نگهداری معتادان پرخطر در استان ضروری است، تا از سرایت این بیماری‌ها در سطح جامعه و مبتلا شدن افرادی که با این معتادین ارتباط دارند، جلوگیری شود.
سردار علیزاده در ادامه از سازمان‌های مردم نهاد(سمن‌ها) خواست در زمینه کمک به معتادان در ترک اعتیاد تلاش کنند.
در ادامه چند تن از مدیران سازمان‌های مردم نهاد پیشنهادات خود را برای کمک به معتادان ارائه دادند.
همایش استانی پیشگیری از اعتیاد با شعار جامعه سالم عاری از اعتیاد با حضور جمعی از سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌های استان لرستان و نیز جمعی از خانواده‌هایی که فرزندان آنان گرفتار این پدیده شوم شده‌اند در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری خرم‌آباد برگزار شد.
در این همایش جمعی از خانواده‌های ساکن در منطقه علی‌آباد شهر خرم‌آباد به عنوان یکی از مناطقی که تا پیش از این مشکلات جدی را در زمینه حضور معتادین پرخطر داشت، حضور داشتند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول