اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

کومه‌های معتادان گیلان جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان گفت: کومه‌ها و آلاچیق‌های معتادان در گیلان جمع‌آوری می‌شود.

کومه‌های معتادان گیلان جمع‌آوری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی در نشست تعاملی فرماندهی مذکور با دادستان نظامی استان، برگزاری این نشست را در راستای اهداف مشترک و ارتقای تعامل عنوان کرد.
وی با بیان اینکه حمایت از پلیس موجب موفقیت در ارتقای امنیت جامعه شده است، تصریح کرد: حمایت سازمان قضایی از نیروی انتظامی خوب است و این امر ارتقای تعامل را به دنبال دارد.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان پلیس را مجری قانون خواند و اظهار داشت: نیروی انتظامی نهایت تلاش خود را برای اجرای قانون و ارتقای امنیت در جامعه به کار گرفته است و برای موفقیت بیشتر نیاز به حمایت دارد.
وی در ادامه با اشاره به اقدام‌های پلیس گیلان در راستای مبارزه با مواد مخدر استان اذعان داشت: مبارزه با مواد مخدر یکی از ماموریت‌های مهم پلیس بوده و فعالیت در این راستا نیازمند ظرافت و قاطعیت خاص خود است.
قائد‌رحمتی با اظهار رضایت از عملکرد پلیس در مبارزه با مواد مخدر یادآور شد: پلیس مبارزه با مواد مخدر باید تعامل خود با مردم را ارتقا دهد و از افرادی که در کشف و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر با پلیس همکاری داشته باشند قدردانی به عمل آورد.
وی پاکسازی نقاط آلوده را خواست مردم دانست و بیان داشت: این روند باید با قاطعیت در دستور کار پلیس قرار گیرد.
فرمانده انتظامی گیلان از فرماندهان انتظامی شهرستان‌های استان خواست تا با انجام کارهای اطلاعاتی طرح‌های منطقه‌ای تهیه و مبارزه با مواد مخدر را با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر شدت دهند.
وی وجود آلاچیق‌ها و کومه‌های معتادان را محل تجمع و بستر ساز ناهنجاری در جامعه خواند و افزود: آلاچیق‌ها و کومه‌های معتادان باید با هماهنگی و دهیاری و شهردار‌ی‌ها جمع‌آوری شود.
قائدرحمتی بر ضرورت افزایش ارتباط با مسئولان و دستگاه‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: مبارزه با مواد مخدر نیاز به مشارکت همگانی دارد و همه باید در این امر سهیم باشند.
رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان مجلس فرماندهی انتظامی گیلان نیز تعامل سازمان قضایی با فرماندهی انتظامی گیلان را خوب توصیف کرد.
اسماعیل وکیلی اظهار داشت: حضور قضات سازمان قضایی در  کلاس‌های آموزش قضایی پلیس خوب بوده و موجب اجرای دقیق‌تر قانون شده و امیدواریم این روند ادامه یابد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول