اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بهار صورت گرفت؛

جمع‌آوری 300 میلیون ریال برای بازسازی امامزاده میرشمس‌الدین

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار گفت: مبلغ 300 میلیون ریال از کمک‌های مردمی برای بازسازی و عمران امامزاده میرشمس‌الدین علمدار اختصاص یافت.

جمع‌آوری 300 میلیون ریال برای بازسازی امامزاده میرشمس‌الدین
حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تخریب امامزاده میرشمس‌‌الدین علمدار روستای زاغه شهرستان بهار اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر اوقاف و امور خیریه طرح مودت یا گلریزان برای امامزادگان را در دستور کار دارد، آن برنامه برای این امامزاده نیز مورد توجه قرار گرفت.
وی عنوان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی امر بازسازی این اماکن متبرکه مورد توجه قرار گرفته است.
سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار به مساعدت‌های مردمی در راستای ساخت و بازسازی بقعه این امامزاده اشاره کرد و گفت: حدود 30 میلیون تومان توسط مردم برای امر بازسازی و تجهیز آن جمع‌آوری شده است.
وی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح مودت گلریزان برای امامزادگان شهرستان بهار مراسمی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای زاغه با حضور مسئولان و مدیرکل اوقاف و امور خیریه و نیز نماینده مردم بهار برگزار شد.
حسینی گفت: مبلغ 300 میلیون ریال از کمک‌های مردمی برای بازسازی و عمران امامزاده میرشمس‌الدین علمدار اختصاص یافت.
وی ادامه داد: این برنامه در راستای اجرای طرح مودت (گلریزان) با هدف بازسازی و اجرای طرح‌های عمرانی در بقاع متبرکه استان همدان انجام شد که مبلغ شایان توجهی نیز جمع‌آوری شد.
سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار ابراز کرد: با اجرای طرح مودت و گلریزان مردم به یاری و کمک اوقاف و امور خیریه در راستای تبدیل بقاع به قطب فرهنگی گام برمی‌دارند.
وی در پایان با بیان اینکه امامزاده میرشمس‌الدین بهار 500 مترمربع زیربنا دارد، گفت: اوقاف و امور خیریه که قبلا برای بحث تخریب و بازسازی این امامزاده 100 میلیون ریال کمک کرده بود نیز مبلغ 20 میلیون ریال نیز قول مساعد داد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول