اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

ریگان پزشک متخصص ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: شهرستان ریگان با 80 هزار نفر جمعیت تنها 3 پزشک عمومی دارد و از داشتن پزشک متخصص محروم است.

ریگان پزشک متخصص ندارد
محمد برزنگ امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان با تأکید بر اینکه کمبود پزشک در شهرستان ریگان مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است، اظهار داشت: نزدیک‌ترین فاصله شهرستان ریگان با درمانگاه یا بیمارستان 100 کیلومتر است و مردم این شهرستان به دلیل کمبود پزشک باید مسیر 100 کیلومتری ریگان به بم را برای مداوا طی کنند.
وی افزود: شهرستان ریگان با 80 هزار نفر جمعیت تنها 3 پزشک عمومی دارد و از داشتن پزشک متخصص محروم است.
فرماندار ریگان خاطرنشان کرد: مراکز درمانی ما در شهرستان ریگان فاقد پزشک هستند و مردم به دلیل نبود پزشک با مشکلاتی مواجه هستند.
برزنگ تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان ریگان دارای مناطق کوهستانی و صعب‌العبور است، در صورت بروز مشکلی برای ساکنان این مناطق آنها به ریگان مراجعه می‌کنند که به دلیل کمبود پزشک مجبور به مراجعه به بم می‌شوند و در این راه احتمال خطر برای آنها وجود دارد.
وی افزود: همچنین یکی از نیازهای شهرستان که معضل مهمی است، نبود اورژانس بستر است.
فرماندار ریگان خواستار راه‌اندازی اورژانس بستر در این شهرستان شد و بیان داشت: یکی از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت به استان کرمان ساخت بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان ریگان است که تاکنون در این شهرستان اجرایی نشده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول