اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

پزشکان متخصص رغبتی برای حضور در فیروزکوه ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: به دلیل نبود کلینیک تخصصی در شهرستان فیروزکوه، پزشکان متخصص رغبتی برای حضور در منطقه از خود نشان نمی‏دهند.

پزشکان متخصص رغبتی برای حضور در فیروزکوه ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز مراسم معارفه رئیس جدید بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه با حضور مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه برگزار شد.
در این مراسم، علی ارجمندی مدیر سابق بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه تودیع و علی‏اصغر کرامتی‏نیا به عنوان رئیس جدید این بیمارستان معرفی شد.
سعید افشارنادری، فرماندار شهرستان فیروزکوه در این مراسم ضمن خیرمقدم به کرامتی‏نیا و تقدیر از زحمات و تلاش‏های ارجمندی بیان داشت: در مبانی اسلام مسئولیت نوعی امانت‏داری محسوب می‏شود.
وی تصریح کرد: در این خصوص افراد باید بعد از پذیرش مسئولیت، خدمت به خلق و جلب رضایت خداوند را در سرلوحه کاری خود قرار دهند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان ساخت: در دین مبین اسلام به حفظ حرمت ولی ‏نعمتان بسیار تاکید شده است و در این راستا، کارگزاران باید با مراجعان با رافت و مهربانی برخورد کنند و همواره خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانند.
وی اخلاص، برنامه‏ریزی، کار برای رضای خدا، سازمان‏دهی و خدمت‏رسانی به خلق را از دیگر خصوصیات‏های رفتاری کارگزاران دولت مطرح کرد.
افشارنادری گفت: متاسفانه در زمان وقوع حادثه به دلیل نبود پزشک متخصص در شهرستان فیروزکوه، انتقال بیمار به شهرستان‏های همجوار انجام می‏شود و این از جمله معضلات شهرستان است.
وی افزود: همچنین به دلیل محرومیت منطقه، ممنوع شدن ضریب k در استان تهران رخ داده و این از جمله دیگر مشکلات شهرستان به شمار می‏رود.
فرماندار شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: به دلیل نبود کلینیک تخصصی در شهرستان فیروزکوه، پزشکان متخصص رغبتی برای حضور در منطقه از خود نشان نمی‏دهند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول