اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشتخوار:

مسئولان زمینه ازدواج آسان را برای جوانان جامعه فراهم کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رشتخوار گفت: مسئولان زمینه ازدواج آسان و به‌دور از تجمل را برای نسل جوان جامعه فراهم کنند.

مسئولان زمینه ازدواج آسان را برای جوانان جامعه فراهم کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشتخوار، حجت‌الاسلام محمدرضا حسین‌زاده ظهر امروز در جمع مسئولان رشتخوار با تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: خانواده‌ها و جوانان باید از این اسوه‌های جاوید درس بگیرند و مسئولان زمینه ازدواج آسان و به‌دور از تجمل را برای نسل جوان جامعه فراهم کنند.
وی با تاکید بر رعایت سنت نبوی در امر ازدواج افزود: خطبه عقد امام علی(ع) و فاطمه زهرا (س) بسیار ساده و در مسجد برگزار شد اما امروزه شاهد هستیم جوانان ما هزینه‌های هنگفتی را صرف گرفتن تالار و مراسم عقد می‌کنند.
امام جمعه موقت رشتخوار با ذکر اینکه در حال حاضر سن ازدواج جوانان در جامعه بالاست که مشکلات فراوانی هم دامن جامعه را گرفته اظهار داشت: خانواده‌ها با پیروی از روش ائمه ازدواج آسان را برای جوانان با کاهش مهریه  و جهیزیه و افزایش تسهیلات ازدواج از سوی مسئولان زمینه رونق ازدواج را برای جوانان فراهم کنند.
امام جمعه موقت رشتخوار در ادامه گفت: 13آبان یاد آور سال‌های 43 و 57 و 58 روز مبارزه با استکبار جهانی است.
وی تصریح کرد: 13 آبان به دل‌های مومنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه‌آفرین را در آنان زنده کرد،و  پرتوی تابناک از انوار الهی تابانید و درس‌های بزرگ از شهادت، رشادت و دلیری به آنان آموخت.
امام جمعه موقت رشتخوار اظهار داشت: در 13 آبان مردم سرافراز ایران به همه مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ستم شکستنی است.
حسین‌زاده، تسخیر سفارت یا همان لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) را انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول از دیدگاه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: بسیج و بسیج دانش‌آموزی باید در دفاع از انقلاب و اسلام همیشه و بیشتر از همه دوره‌ها آماده باشد.
وی در ادامه با ذکر اینکه شهید حسین فهمیده یکی از هزاران شهید دوران دفاع مقدس بود که درخت انقلاب را آبیاری کرد، افزود: شهیدانی چون حسین فهمیده به خاطر پاسداری از وطن از جان خود گذشتند و برای همیشه برگ زرینی را بر کتاب رنگین انقلاب گذاشتند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول