اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی هنری مصلای امام:

نماز جمعه از اصلی‏ترین تجمعات سیاسی است

خبرگزاری فارس: مسئول کانون فرهنگی هنری مصلای امام خمینی (ره) دامغان از نماز جمعه به عنوان یکی از اصلی‏ترین تجمعات سیاسی در جامعه یاد کرد.

نماز جمعه از اصلی‏ترین تجمعات سیاسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، شهاب‏الدین بنائیان ظهر امروز در نشست جمعی از خبرنگاران دامغانی با اعضای ستاد نماز جمعه دامغان در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: نماز جمعه یک اجتماع مردمی بوده و از این جهت، در کشور ما در راس همه امور قرار دارد.
عضو ستاد نماز جمعه دامغان یادآور شد: مردم با توجه به اینکه نماز جمعه هم جنبه عبادی و هم سیاسی دارد، در آن شرکت می‏کنند و به آیین دینی اهمیت ویژه می‏دهند.
وی خاطرنشان کرد: محوری‏ترین تجمع برای بیداری اسلامی نماز جمعه بوده و محل آگاهی مردم به حساب می‏آید و در برهه‏های مختلف این مسئولیت به دوش نماز جمعه است.
بنائیان تصریح کرد: اصحاب رسانه مهم‏ترین رکن جامعه بوده و برای اطلاع‏رسانی در جامعه تلاش می‏کنند.
عضو ستاد نماز جمعه دامغان افزود: اهمیت خبر در جامعه مهم بوده و رسالت خبرنگاران این است که اطلاعات درست را در اختیار جامعه قرار دهند.
وی از راه‏اندازی سایت مصلای امام خمینی (ره) دامغان خبر داد و افزود: اطلاعات این سایت به‏روز بوده و همراه با عکس‏های نماز جمعه در اختیار بازدیدکنندگان از این سایت قرار می‏گیرد.
بنائیان اضافه کرد: وجود کانون فرهنگی هنری مصلای امام خمینی (ره) دامغان نیز یکی دیگر از اقداماتی بوده که در ستاد نماز جمعه و سایت مصلا فعالیت دارد.
وی گفت: ستاد نماز جمعه دامغان دارای 11 عضو فعال بوده که در روز برگزاری نماز جمعه، نمازهای فطر و عید قربان 200 نفر از برادران و خواهران به صورت افتخاری با ستاد نماز جمعه دامغان همکاری می‏کنند.
در این نشست، همچنین تقی بنائیان و عباس علی‏آبادی از اعضای دیگر ستاد نماز جمعه دامغان مطالبی را در زمینه همکاری و همراهی خبرنگاران با ستاد نماز جمعه و انعکاس اخبار نماز جمعه بیان کردند و خواستار تقویت این همکاری‏ها شدند.
خبرنگاران حاضر در جلسه نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‏های خود درباره چگونگی همکاری و انعکاس اخبار نماز جمعه دامغان پرداختند.
این نشست بنا به دعوت ستاد نماز جمعه دامغان و خانه مطبوعات شهرستان دامغان برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول