اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تب مقابله با ماهواره همچنان ادامه داد؛

ضبط 1100 قطعه تجهیزات ماهواره‏ای در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از ضبط یک هزار و 100 قطعه انواع تجهیزات دریافت از ماهواره در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

ضبط 1100 قطعه تجهیزات ماهواره‏ای در فیروزکوه
فردین جوزانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، با تشریح اقدامات انجام شده توسط فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در شش ماهه نخست سال جاری، از نصب و راه‏اندازی سامانه تعویض پلاک در این شهرستان خبر داد و گفت: تعویض پلاک پیش از این در فیروزکوه صورت نمی‏گرفت اما هم‏اکنون در این زمینه اقدامات لازم صورت می‏پذیرد.
وی همچنین از راه‏اندازی سامانه انگشت‏نگاری و تعیین هویت در پلیس فیروزکوه خبر داد و گفت: توجه جغرافیایی به وقوع جرم با توجه به اینکه شهرستان فیروزکوه دارای 54 روستا است و دغدغه اصلی مردم آن سرقت احشام بود، انجام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: در پنج مورد، ورودی و خروجی شهر را احصا کردیم و تاکنون سرقت خاصی در زمینه احشام در این شهر رخ نداده است.
جوزانی با بیان اینکه سوانح رانندگی فوتی در شهرستان فیروزکوه در نیمه نخست امسال رخ نداده و سوانح جرحی نیز تا حدود زیادی کاهش یافته است، گفت: شهرستان فیروزکوه در بین 11 شهرستان استان تهران در زمینه کاهش تصادفات رتبه نخست را کسب کرده است.
وی همچنین از دستگیری باند سارقان کابل‏های برق، احشام، خودرو و ... در شهرستان فیروزکوه خبر داد و گفت: در زمینه کشف مواد مخدر در یک ماه، بیش از سه کیلوگرم ماده مخدر کراک در این شهرستان کشف شده و سه نفر در این راستا دستگیر شدند.
جوزانی ادامه داد: بیش از دو هزار و 400 بطری انواع مشروبات الکلی در نیمه نخست امسال در شهرستان فیروزکوه کشف شده و 80 نفر در این خصوص دستگیر شده‏اند.
وی همچنین از کشف و ضبط یک هزار و 100 قطعه انواع تجهیزات دریافت از ماهواره در شهرستان فیروزکوه خبر داد و گفت: سامانه 110 پلیس همواره آماده دریافت گزارش‏های مردمی بوده و سامانه 197 نیز انتقادات و پیشنهادات مردم را پذیرا خواهد بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول