اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کازرون:

ازدواج به سختی اما طلاق به راحتی صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کازرون با اشاره به سخت‌گیری‌هایی که برای ازدواج جوانان در جامعه صورت می‌گیرد، گفت: ازدواج به سختی اما طلاق به آسانی انجام می‌شود.

ازدواج به سختی اما طلاق به راحتی صورت می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد عزمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون با اشاره به ازدواج پر خیر و برکت علی‌ابن ابیطالب (ع) و حضرت زهرا (س) که خطبه آن توسط رسول خدا (ص) خوانده شد، اظهار داشت: سادگی و آسانی این ازدواج باید الگویی برای جوانان ما باشد و خانواده‌ها از سخت‌گیری‌هایی که امروزه در امر ازدواج می‌گیرند دست بردارند.
وی افزود: فسادی که امروز در سطح جامعه مشاهده می‌شود در اثر ازدواج نکردن‌ها و سخت‌گیری‌هایی است که پدران و مادران با تن دادن به بدعت‌های غلط صورت می‌‌هند.
خطیب موقت جمعه کازرون با بیان اشکال شرعی داشتن ازدواج‌های سخت‌گیرانه تصریح کرد: همین امر موجب شده است تا ازدواج‌ها به سختی اما طلاق‌ها به آسانی صورت گیرد.
امام جمعه موقت کازرون در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیام مردم اروپا و امریکا علیه تبعیض گفت: غربی‌ها می‌دانند که این قیام‌ها و بیداری‌ها در منطقه و کشورهای غربی نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
وی با اشاره به فتنه سال 88 خاطرنشان کرد: اینک وزیر امور خارجه آمریکا به صراحت دست داشتن کشورش در هدایت جریان فتنه را بازگو می‌کند.
عزمی اضافه کرد: فتنه‌هایی را که آمریکا در کشورمان تدارک دیده است، گریبانش را گرفته و امروز در مقابل مردم اروپا و آمریکا قرار گرفته است.
خطیب جمعه موقت کازرون تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل از آتش برافروخته شده امروز که هر روز در کشورهای مختلف زبانه می‌کشد، رهایی پیدا نمی‌کنند و زمان زوالشان فرا رسیده است.
عزمی با یادآوری رفتار حاکمان عربستان در سال 66 و شهادت حجاج ایرانی ابراز داشت: این لکه ننگی است که برای همیشه به دامان حکام عربستان باقی می‌ماند و در حرم امن الهی این‌چنین جنایاتی را مرتکب شدند.
خطیب موقت جمعه کازرون در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کازرون با اشاره به انجام سرشماری در کشورمان از مردم خواست تا با ماموران آمارگیری همکاری لازم را داشته باشند و روحانیان در مساجد در این مورد به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول