اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دریایی بندر امیرآباد خبر داد:

افزایش 5 هزار نفری دریانوردان در برنامه پنجم توسعه

خبرگزاری فارس: معاون دریایی و بندری بندر امیرآباد با اشاره به وجود 185 هزار دریانورد در کشور از افزایش 5 هزار نفری تعداد دریانوردان در برنامه پنجم توسعه کشور خبر داد.

افزایش 5 هزار نفری دریانوردان در برنامه پنجم توسعه
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد یونسی شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از دریانوردان نمونه بندر امیرآباد به وجود 185 هزار دریانورد در ایران اشاره کرد و از افزایش 5 هزار نفری تعداد دریانوردان در برنامه پنجم توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور خبر داد.
یونسی با اشاره به واکنش سریع به پدیده دزدی دریایی به عنوان شعار امسال سازمان جهانی دریانوردی به دریافت پیام حمله دزدان دریایی توسط یک کشتی سنگاپوری در حال گذر از آب‌های آفریقای جنوبی توسط ایستگاه ساحلی بندر امیرآباد اشاره کرد و گفت: به دنبال نجات این کشتی از حمله دزدان دریایی 20 نفر از دریانوردان حاضر در کشتی از خطر مرگ نجات یافتند.
سید علی نعیمی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد نیز با اشاره به شعار امسال سازمان بین‌المللی دریانوردی مبنی بر پاسخ هماهنگ به پدیده دزدی دریایی بر حفظ  ایمنی و امنیت دریانوردان به عنوان یکی از وظایف اصلی سازمان جهانی دریانوردی و متولیان دریانوردی در همه جای جهان تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه بندر امیر آباد به عنوان بزرگ‌رین بندر حاشیه جنوبی دریای خزر پس از انقلاب اسلامی مورد بهره‌برداری قرار گرفته، بر تلاش همه جانبه مسئولان این بندر در  فرهنگ‌سازی بخش دریایی و شناخت مشکلات دریانوردان تاکید کرد .
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در ادامه با تقدیر از دریانوردان و مسئولان دریایی از تلاش‌های آنها در پیشبرد امور دریایی بندر قدردانی کرد.
به گزارش فارس، در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از دریانوردان نمونه منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد تقدیر شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول