اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار بوشهر خبر داد:

احداث اسکله جدید در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار بوشهر از احداث اسکله جدید در بندر کنگان خبر داد.

احداث اسکله جدید در بندر کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری در بازدید از شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان دارای موقعیت ویژه و استراتژیکی در کشور است و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های این شهرستان تلاش بیشتری شود.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی شاهد اقدامات قابل توجهی در مسیر توسعه بندر کنگان و شهرهای اطراف هستیم و در عرصه سازندگی و آبادانی این شهرستان تلاش وسیعی صورت گرفته است.
معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به غرق شدن کشتی کوشا در چند مایلی عسلویه خاطرنشان کرد: از نزدیک بر روند امداد و نجات حادثه‌دیدگان نظارت داشتم و بدون اغراق تمام تیم‌های امداد و نجات با همه توان و ظرفیت موجود تلاش کردند.
نصوری در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با وضعیت مسکن فرهنگیان شهرستان کنگان تصریح کرد: استاندار بوشهر در این راستا تلاش بسیار خوبی دارند و پیگیری زیادی برای تکمیل و راه‌اندازی این طرح صورت گرفته که امیدوار هستیم در سال جاری به نتیجه مطلوب برسیم.
معاون استاندار بوشهر همچنین در زمینه اجرای طرح کمربندی شهر کنگان نیز گفت: تسریع در اجرای کمربندی کنگان باید در دستور کار قرار گیرد و قرارگاه خاتم‌الانبیاء اجرای این پروژه را عهده‌دار است.
نصوری در ادامه از احداث اسکله جدید در بندر کنگان خبر داد و اضافه کرد: توسعه بندری و احداث اسکله جدید در کنگان ساماندهی و کارشناسی شده است و برای تصمیم نهایی با رویکرد جدید در حال اجراست .
وی در زمینه اعتبارات سفر مقام معظم رهبری نیز بیان داشت: تکمیل پارک تفریحی کنگان، آسفالت معابر و تکمیل تمام پروژه‌های احداثی جدید از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری از محل 24 میلیارد ریال تامین شده است و نقشه آن تکمیل و در اختیار منطقه ویژه قرار گرفته است.
معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: همه مدیران اجرایی استان بوشهر با جان و دل برای توسعه و عمران و آبادانی استان تلاش دارند و بویژه در کنگان شاهد رشد خوبی هستیم.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول