اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به صفر رسید

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مطالبات 16 ماهه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به صفر رسیده است.

مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به صفر رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسین رنجبران شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان مازندران که در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) مرکز استان برگزار شد با بیان اینکه درآمد اختصاصی دانشگاه در سال گذشته با رشد 100 درصدی مواجه بود، بیان داشت: درآمد سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی 127 میلیارد تومان بوده و این رقم در سال 88 حدود 62 میلیارد تومان محاسبه شد که نشان‌دهنده رشد 65 میلیارد تومانی این مجموعه دانشگاهی بوده است.
وی افزایش انگیزه و شادابی کارکنان و توسعه فعالیت‌های عمرانی را از جمله دستاوردهای رشد درآمدی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانست و تصریح کرد: با تلاش کارکنان و برنامه‌ریزی مناسب مسئولان شاهد ارائه خدمات بهتر به شهروندان هستیم.
رنجبران با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان فعالیت‌های عمرانی زیادی را انجام داده و در دست اجرا دارد، گفت: ساخت و سازهای متعدد در ایجاد مراکز درمانی و بهداشتی و نیز بیمارستان‌های مجهز در مازندران این استان را به کارگاه ساختمانی تبدیل کرده و در تمام نقاط استان توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی به چشم می‌خورد.
وی افزود: مراکز درمانی و بیمارستانی در شهرهایی همچون بهشهر، ساری، قائمشهر، آمل و چالوس در حال ساخت است که با راه‌اندازی این مراکز درمانی، مردم از خدمات مطلوب‌تری بهره خواهند شد.
این مسئول به احداث و راه‌اندازی مراکز درمانی در برخی از شهرهای مازندران اشاره کرد و یادآور شد: بیمارستان‌های نکا، محمودآباد و مراکز درمانی 10 تختخوابی در شهرهای کیاکلا، کجور، شیرگاه و کیاسر از امکانات توسعه فضاهای درمانی بهره مند شده و مردم از امکانات، تجهیزات و خدمات درمانی بهداشتی مطلوب‌تری استفاده می‌کنند.
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه مجموعه دانشگاهی علوم پزشکی مازندران در پرداخت به موقع اضافه کاری و کارانه کادر پزشکی استان تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: مطالبات 16 ماهه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به صفر رسیده و در سررسید حقوقی هر ماه پرداخت می‌شود.
رنجبران با اشاره به اینکه مجتمع درمانی طوبی در مرکز مازندران که در ارائه خدمات‌رسانی رضایت ارباب رجوع را جلب کرده، گفت: این مرکز به عنوان الگویی برای دیگر مراکز درمانی دولتی در سطح کشور محسوب می‌شود و سالانه پذیرای بیش از 300 هزار بیمار از مراکز مختلف است.
وی افزود: قطع ارتباط پولی بین پزشک و بیمار و نیز هزینه‌های پایین معاینه بیماران از جمله مزیت‌های مرکز تخصصی و فوق تخصصی مجتمع درمانی طوبی در مرکز مازندران  است.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان کرد: ساماندهی متخصصان جراح مغز و اعصاب و ارتوپدی از فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که در راستای خدمات مطلوب به مراجعه‌کننده‌ها 47 متخصص کادر پزشکی وظیفه خدمات‌رسانی درمانی در مراکز دولتی را دارند که این موضوع موجب شد بیماران از بخش دولتی استقبال بیشتری داشته و فرار بیمار از بخش دولتی به بخش خصوصی کاهش یابد.
رنجبران تعداد کارکنان مجموعه درمانی، بهداشتی و آموزشی  دانشگاه علوم پزشکی مازندران را 16 هزار نفر اعلام کرد  و اذعان داشت: دانشگاه علوم پزشکی بعد از آموزش و پرورش از بیشترین منابع انسانی  برخوردار است.
دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بین دستگاه‌های اجرایی رتبه برتر عملکردی را در سال گذشته کسب کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول