اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مقتدایی:

اجرایی شدن مطالبات رهبری برکات بسیاری داشته است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه گفت: با اجرایی شدن مطالبات رهبر انقلاب اسلامی دستاوردها و برکات زیادی ‌نصیب حوزه، نظام، ملت ایران شده است.

اجرایی شدن مطالبات رهبری برکات بسیاری داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله مرتضی مقتدایی ‌ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت در تیپ مستقل امام صادق (ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در مورد اقدامات انجام شده در سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم‌ اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری در سال گذشته به شهر مقدس قم دارای برکات فراوان بود و دیدارهای ایشان با مراجع عظام تقلید، اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی برکات زیادی را در بر داشت.
وی افزود:‌ رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیار جامع بود که می‌تواند موجب رشد و بالندگی حوزه‌های علمیه شود.
مدیر حوزه‌های علمیه در ادامه با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر تاریخی به شهر مقدس قم بیان کرد: معظم‌له یک سری مطالباتی را در قم مطرح کردند که این مطالبات محوربندی و دسته‌بندی شده و به معاونت‌های مختلف در حوزه ارجاع و ابلاغ شده است.
وی عنوان کرد: هر معاونتی در حوزه کاری خود کارگروه‌ها و ستادهایی را به منظور اجرایی کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل داده تا این کار به خوبی انجام شود.
‌مقتدایی در خصوص اقدامات انجام شده در اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اظهار کرد: در مدت یک سال گذشته خدمات زیادی در حوزه انجام گرفته است و با اجرایی شدن مطالبات رهبر انقلاب اسلامی دستاوردها و برکات زیادی را نصیب حوزه، نظام، ملت ایران و حتی برای خارج از کشور شده است.
‌عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت امروز با حضور استاندار قم و مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد.
این پروژه از جمله پروژه‌های مصوب سفر رهبری به استان قم است که با انجام پیگیری لازم برای آماده سازی زمین، در زمینی به وسعت 13 هزار مترمربع احداث می‌شود.
مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت مشتمل بر سالن اجتماعات با زیربنای 4 هزار و 500 مترمربع، استخر با زیربنای 4 هزار مترمربع، باشگاه تیراندازی و زورخانه است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول