اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد:

مطالبات 12 میلیاردی دانشگاه کاشان از بیمه‌

خبرگزاری فارس: مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مطالبات دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان بابت صورت حساب‌های ارسالی به سازمان‌های بیمه‌ای از مرز 120 میلیارد ریال گذشت.

مطالبات 12 میلیاردی دانشگاه کاشان از بیمه‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، سیدمحمد بهشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع مطالبات فوق بیشترین بدهی را سازمان تأمین اجتماعی به مبلغ 90 میلیارد ریال و مابقی مربوط به سازمان‌های بیمه خدمات درمانی، نیروهای مسلح و کمیته امداد و ... است.
وی افزود: درآمدهای اختصاصی یکی از منابع اصلی تأمین هزینه‌های پرسنلی و غیر پرسنلی بوده که در صورت تأخیر در وصول سبب صدمات جبران‌ناپذیر و عدم امکان ارائه خدمات بهینه به بیماران می‌شود.  
مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: این دانشگاه با گذشت بیش از شش ماه از آغاز سال جدید هنوز نتوانسته بخش زیادی از هزینه‌های پرسنلی و غیر پرسنلی سال گذشته و سال جاری خود را به دلیل عدم وصول درآمدها پرداخت کند و به همین دلیل در چند روز گذشته شرکت‌های دارویی و لوازم مصرفی پزشکی تهدید به قطع سهمیه کرده‌اند.
 وی بیان داشت: همچنین از طرف دیگر پرداخت‌ نشدن به موقع این طلب‌ها موجب نارضایتی پزشکان و پرسنل زحمتکش دانشگاه شده است. 
وی در پایان گفت: با وجود پیگیری‌ها و مکاتبات متعدد به عمل آمده با سازمان‌های مربوطه و وزارت متبوع تاکنون نتیجه‌ای در مورد وصول حتی بخشی از مطالبات مذکور حاصل نشده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول