اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان:

صنعتگران هنوز در انتظار مطالبات خود هستند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: به دلیل عدم پرداخت دولت، صاحبان سرمایه هنوز در انتظار دریافت مطالبات خود هستند.

صنعتگران هنوز در انتظار مطالبات خود هستند
سید عبدالوهاب سهل‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بیان داشت: فعالیت‌های مطلوبی توسط خانه صنعت و معدن انجام شده و تفاهمنامه‌هایی نیز میان این بخش صنعتی با اداره استاندارد و سازمان صنایع و معادن سابق در حال انعقاد است.
وی اظهار داشت: معادن شن و ماسه اصفهان حدود یک سال است که تعطیل شده و از فعالیت و حق برداشت این قشر جلوگیری شده است.
رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان با اشاره به تمام مشکلات پیش روی صنعتگران افزود: چرا مطالبات صاحبان صنایع از دولت پرداخت نمی‌شود.
وی با اشاره به ارتباط بخش خصوصی و بخش دولتی بیان داشت: بر اساس تعاملاتی که با شرکت بیمه ایران در زمینه هماهنگی بیمه‌های گروهی انجام شده تخفیف‌های ویژه‌ای برای صنعتگران و معدنکاران استان اصفهان در نظر گرفته شده است.
سهل‌آبادی از وضعیت شهرک صنعتی دولت آباد سخن گفت و تصریح کرد: مشکلات این شهرک صنعتی در حد امکان رفع شده است.
وی با اشاره به اینکه قانون کار فعلی ایراد دارد، افزود: قانون کار سابقه چند ساله دارد که اگر همین قانون درست اجرا شود، ما راضی هستیم.
رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان ادامه داد: پیشنهاداتی از طرف خانه صنعت و معدن استان برای اصلاح قانون کار به مسئولان ارائه شده است.
وی از انعقاد تفاهمنامه خانه صنعت و معدن استان با سازمان محیط زیست سخن گفت و افزود: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته آموزش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت توسط خانه انجام می‌شود.
سهل‌آبادی با اشاره به منزلت کارفرمایان بیان داشت: کارت کارفرمایان باید به دلیل داشتن شأن کارفرما، پیگیری شده، اجرا و صادر شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول