اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد؛

برنامه‌های سومین روز جشنواره فیلم رویش اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری خرسان رضوی برنامه‌های سومین روز از جشنواره فیلم رویش را اعلام کرد.

برنامه‌های سومین روز جشنواره فیلم رویش اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید جواد رفائی ظهر امروز در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی " رویش" در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دینی "رویش" با هدف جریان‌سازی و گسترش رویکرد تولید فیلم با محتوای دینی در فیلم‌های کوتاه و بلند و زمینه‌سازی معرفی جریان فیلم کوتاه دینی به فضای فرهنگی و سینمایی کشور و دامن زدن به توجه فیلم دینی و معنویت و معرفی و شناساندن چهره‌های برگزیده این جشنواره در مشهد در حال برگزاری است.
رئیس حوزه هنری خرسان رضوی با اشاره به آثار روز سوم جشنواره گفت: در بخش سینمای ایران فیلم‌های برای او، سعید العلما، انار میوه بهشت است، عطر عاشقی، و تی له اکران می‌شود.
وی گفت: این آثار به ترتیب مضمون داستانی، مستند، داستانی، پویانمایی و داستانی هستند که از ساعت 13:30 تا 15:15میزبان علاقه‌مندان است.
رفاهی بیان داشت: همچنین انیمیشن نبرد خلیج فارس، داستانی روایت نحل، داستانی جیره بندی احساسات در هنگام کسوف، خوب بد زشت پویانمایی، و داستانی به اضافه از ساعت 15:15 تا 19 اکران می‌شود.
رئیس حوزه هنری خرسان رضوی خاطر نشان کرد: در ادامه جلسات نقد و بررسی آثار نیز با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان، طلاب و فرهیختگان اجتماعی و فرهنگی و هنری کشور و استان خراسان رضوی برگزار و نقاط ضعف و قوت فیلم‌ها در آنها مورد بررسی قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: مراسم نکوداشت سیدرضا میرکریمی با حضور این کارگردان برجسته سینمای ایران امشب و همزمان با نمایش فیلم سینمایی" یه حبه قند" ساعت 21 در سینما آفریقا برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مجموعه سوم آثار سینمای ایران با عناوین مشتی اسماعیل در بخش مستند، آق گل در بخش داستانی، ماسوله در بخش پویانمایی سفر سرد در بخش داستانی، تنگ در بخش داستانی طی این برنامه از ساعت  19 تا 21 اکران می‌شود.
رفاهی افزود: در بخش بین‌الملل و همچنین مضمون بیداری اسلامی نیز امشب سه فیلم در سینما آفریقای مشهد به نمایش گذاشته می‌شود که موضوعات آن سومالی سمی در بخش مستند، گردان عالیه در بخش مستند و مقاومت در بخش مستند است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول