اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی استان همدان:

جشنواره فیلم کودک از همدان رفته، نبش قبر نکنید

خبرگزاری فارس: دبیر کانون هم‌اندیشی یاران انقلاب اسلامی استان همدان گفت: چه لزومی دارد حال که به طور قطع جشنواره فیلم کودک از همدان رفته است برخی مسائل و مشکلات گذشته نبش قبر شود.

جشنواره فیلم کودک از همدان رفته، نبش قبر نکنید
شعبان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به موضوع مطرح شدن این سخن که "خشکه مقدس‌ها سبب رفتن جشنواره فیلم کودک و نوجوان از همدان شدند" اظهار داشت: جای تعجب است که سروران بزرگواری که چراغ راه و راهنمای مردم هستند، از برچیده شدن بساط اسراف و برخی اعمال خلاف اخلاق که باعث آزردگی جدی خانواده معظم شهدا و ایثارگران و متدینین بود اظهار ناراحتی کنند.
وی با بیان این که چه لزومی دارد حال که به طور قطع جشنواره فیلم کودک از همدان رفته است مسائل گذشته نبش قبر شود، افزود: واقعاً بیان این مباحث چه دردی از مردم کم می‌کند یا چه مشکلی از استان حل می‌شود، مگر نه این که بیان برخی مسائل جز ایجاد اختلاف و آزردن خاطر متدینین و مؤمنین و خانواده معظم شهدا نتیجه‌ای ندارد پس چرا باید بزرگان ما به آن دامن بزنند.
دبیر کانون هم‌اندیشی یاران انقلاب اسلامی استان اضافه کرد: مگر دغدغه دینی مردم را با اصطلاحات ناخوشایند تعبیر کردن و دفاع از افراد معلوم‌الحالی که حضور آنها هیچ ثمره فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی برای استان نداشت مورد رضایت و خشنودی حضرت ولیعصر(عج) یا مقام معظم رهبری است که نسبت به مؤمنین که دغدغه دین و ارزش‌های اسلامی را دارند چنین تعبیراتی بشود.
وی با بیان این که حرف مردم متدین و علما مگر چیزی جز امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با لاابالی‌گری بوده است، خاطرنشان کرد: از طرف دیگر می‌توان با پولی که برای جشنواره هزینه می‌شد جوانان بسیاری را کمک کرد تا تشکیل خانواده دهند هرچند به قول برخی مدیران ارشد جشنواره را با مزایده از همدان برده‌اند ولی اگر کسی هم باعث آن شد باید از او تقدیر و تشکر کرد.
محمدی با اشاره به این که به قول استاندار علت رفتن جشنواره مطالبه 2 میلیارد تومانی پول اضافه و به نوعی باج خواهی از استان بوده نه مسائل دیگر، گفت: اولین برکت رفتن جشنواره این است که بعد از اتمام آن اختلافات و بدبینی‌ها بین مردم و مسئولان مثل سال قبل اتفاق نخواهد افتاد لذا باید از استاندار به خاطر ندادن باج به بنیاد فارابی تشکر هم کرد.
انتهای پیام/ص2
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول