اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

مراجعه 400 نفر به ستاد ارتباطات وزارت نیرو

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از مراجعه‌ حدود 400 نفر به ستاد ارتباطات مردمی وزارت نیرو در محل این شرکت خبر داد.

مراجعه 400 نفر به ستاد ارتباطات وزارت نیرو
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر بسکابادی ظهر امروز در ستاد ارتباطات مردمی حوزه آبفار خراسان جنوبی اظهار داشت: در دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت به خراسان جنوبی، ستاد ارتباطات مردمی وزارت نیرو در محل شرکت آبفار استان شکل گرفته و آماده رسیدگی به درخواست‌های مردمی است.
وی یادآور شد: در مجموع بالغ بر 50 نفر از مدیران و کارشناسان صنعت آب و برق استان در محل ستاد آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی سریع به مردم هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی همچنین به حضور مریم کارگر نجفی نماینده تام‌ا‌لاختیار وزیر نیرو در محل ستاد مذکور اشاره کرد.
بسکابادی تعداد مراجعان به تفکیک شرکت‌های پاسخگو را 400 نفر برشمرد و افزود: از کل تعداد مراجعان 86 نفر به شرکت توزیع برق، 23 نفر به شرکت آب منطقه‌ای ، 20 نفر به شرکت آب و فاضلاب شهری و 108 نفر به شرکت آب و فاضلاب روستایی مراجعه کردند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی تصریح کرد: از تعداد کل مراجعان فوق نیز بیش از 160 نفر به نماینده تام‌الاختیار وزیر مراجعه و در مورد مشکلات و خواسته‌های خود مذاکره کردند.
ستاد ارتباطات مردمی وزارت نیرو در محل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی تا پایان حضور هیئت دولت در استان، پذیرای مراجعان است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول