اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر نیرو:

وزارت نیرو 17 هزار ایثارگر و جانباز دارد

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر نیرو در امور جانبازان و ایثارگران گفت: 17 هزار نفر از نیروهای وزارت نیرو در سراسر کشور ایثارگر و جانباز هستند.

وزارت نیرو 17 هزار ایثارگر و جانباز دارد
ابراهیم راحمی در حاشیه تجلیل از جانبازان و ایثارگران شرکت آب و فاضلاب کاشان و آران و بیدگل در تالار فرهنگ این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: وزارت نیرو در هشت سال دفاع مقدس450 شهید و 17 هزار ایثار و جانباز تقدیم انقلاب کرد که از این تعداد ایثارگر و جانباز 450 نفر از خانواده شهید هستند و حدود 8 هزار و500 رزمنده و بقیه نیز جانباز 25 درصد به بالا هستند.
وی در ادامه خصوص اقدامات وزارت نیرو در مورد ایثارگران و جانبازان عنوان کرد: وزارت نیرو با تهیه دستورالعملی که برای ایثارگران داشته‌است برای تمام نیروهای جانباز و ایثارگر خود در سطح کشور تسهیلاتی در خور شأن آنان ارائه می‌کند.
وی افزود: در این دستورالعمل که در سطح کشور به صورت هماهنگ اجرا می‌شود حتی نیروهایی که سه ماه سابقه حضور در جبهه با ارتش را نیز دارند زیر پوشش قرار گرفته و از خدمت‌رسانی وزارت نیرو بهره‌مند می‌شوند.
راحمی همچنین ارائه تسهیلات مناسب با نوع ایثارگری، حمایت از خانواده شهدا و جانبازان، ارائه کمک هزینه سفرهای زیارتی و تفریحی تا مبلغ 450 هزار تومان، حل مشکلات سربازی فرزندان ایثارگران با استفاده از قوانین و ضوابط را از جمله تسهیلات وزارت نیرو برای خانواده جانبازان و ایثارگران اعلام کرد.
مشاور وزیر نیرو در امور جانبازان و ایثارگران عنوان کرد: سالانه 24 میلیارد تومان هزینه خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف به ایثارگران و خانواده آنان می‌شود.
راحمی در ادامه امانتداری، اخلاص، وفاداری و از خودگذشتگی را از صفات بارز و برجسته جانبازان و ایثارگران در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل دانست و گفت: امروز ایثار‌گران و جانبازان باید در حفظ و نگهداری این صفات کوشا باشند تا جامعه در خط شیطان قرار نگیرد.
وی ادامه داد: ایثارگران و جانبازان صنعت آب و فاضلاب کشور باید از خدمت به مردم غافل نشوند و همانگونه که در جبهه‌های حق علیه باطل از خود گذشتگی نشان می‌دادند امروز نیز با همان دیدگاه در حل مشکلات تأمین آب مردم اهتمام داشته باشند.
مشاور وزیر نیرو در امور جانبازان و ایثارگران با اشاره به اینکه ایثارگر با رفتار و دیدگاه متعالی خود با مردم رفتار می‌کند و ما نیز در مقابل باید از ایثارگران با اعمال و رفتار خود تجلیل کنیم، ابراز کرد: وزارت نیرو در بین وزارتخانه‌های کشور با 281 امتیاز مقام اول را در امور ایثارگران به خود اختصاص داده ‌است.
شرکت آب و فاضلاب کاشان و آران و بیدگل 92 نفر جانباز، ایثارگر و شهید دارد که این تعداد حدود یک سوم نیروهای این شرکت را تشکیل می‌دهد. 
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول