اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل برق اهواز:

دستگاه‌های کاهنده مصرف برق مورد تایید وزارت نیرو نیست

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: دستگاه‌های حل نوسانات و کاهنده مصرف برق مورد تایید وزارت نیرو نیست.

دستگاه‌های کاهنده مصرف برق مورد تایید وزارت نیرو نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان، یدالله حضرتی اظهار داشت: تعدادی از شرکت‌ها و افراد غیر متخصص با روش‌های مختلف اطلاع رسانی نظیر پخش بروشور، تماس تلفنی،  ارسال پیام کوتاه، تبلیغات رسانه‌ای و ... اقدام به تبلیغ و فروش دستگاه‌هایی با عنوان حل نوسانات و کاهنده مصرف برق در منازل، اصناف و صنایع می‌کنند و مدعی هستند این دستگاه‌ها مورد تایید شرکت‌های برق  بوده و با هماهنگی نسبت به فروش این دستگاه‌ها اقدام می‌گردد.
وی تصریح کرد: با توجه به مراجعه مردمی و استعلام‌های متعدد در مورد تاییدیه فنی این دستگاه‌ها، به اطلاع می‌رساند مطابق اعلام رسمی شرکت توانیر دستگاه‌ها حل نوسانات و کاهنده مصرف برق مورد تایید این شرکت نبوده و استفاده از آنها مجاز نیست.
مدیر عامل برق اهواز خاطرنشان کرد: در صورت استفاده و ایجاد ضرر و زیان به انشعابات برق مشترکان و یا تجهیزات برقی مصرف کنندگان، این شرکت هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.
حضرتی گفت: با توجه به اینکه برخی از این شرکت‌های تبلیغاتی نصب دستگاه‌های حل نوسان و کاهنده مصرف برق را با هماهنگی شرکت توزیع برق مطرح می‌کنند به اطلاع شهروندان می‌رساند هیچکدام از این دستگاه‌ها و شرکت‌های فروشنده آن مورد تایید وزارت نیرو و شرکت‌های توزیع برق نبوده و استفاده از آنها مجاز نیست.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول